God morgon :)
Idag är den första dagen på mitt alldeles nya liv! 
Igår jobbade jag sista dagen på mitt jobb (som för övrigt var samma jobb som även Clee jobbar på). Och om några veckor kommer jag och min lilla familj att flytta upp från Lund, hem till Västerås igen 
Planen är att jag ska göra klart det sista lilla i skolan. Studierna hamnade på hyllan när vi flyttade ner till Skåne för 1,5 år sedan. Beräknat datum för examen blir någon gång under vårterminen! Dessutom får jag vara med när mina gudbarn kommer till världen, för min syster där hemma väntar tvillingar 

*GLAD*
God morgon.
#0 Lycka till
Det verkar bli en dag som alla andra - sol, varmt och skönt. Ska gå en vända runt kvarteret idag igen. I går var första gången och det tog 20 minuter i stället för fem, so what. Nästa vecka kanske det blir två varv
Sköt om er

#0 Åååååh, jag är så glad för din skull!!! Ska bli så kul att ha dig närmare mig också ;-)
Själv så fyller jag år idag!!
Var igår och förberedde utställningen i Forshaga och så var jag barnvakt åt mitt kusinbarn. Första halvtimmen storgrät han, han är ju dryga året så han är i den perioden nu… Alla mina katter gömde sig bums, men så fort han tystnade så kom Sissi fram och de blev dödspolare! Hon var som klistrad runt honom hela tiden och hon strök sig mot hans ben konstant vilket lilla Ville tyckte var superkul!
Är monstertrött! Så ikväll blir det sängen tidigt, ska vara i Forshaga 6 på lördag och så ska jag hinna packa innan dess också…

Önskar #1 en riktigt trevlig promenad och en finfin dag :)
Och till #2 skickar jag fetingstora GRATTIS-kramar på födelsedagen 

Vi hörs förhoppningsvis mer senare idag, om du inte är för busy!
Det ska bli obeskrivligt underbart att komma närmare alla mina nära och kära där uppe igen <3
Coolt att Sissi blev polers med ditt kusinbarn! Här hemma springer alla katterna utom Elsa (som är uppväxt med massa barn
) och gömmer sig när Davids brorsdotter kommer på besök. De fick nämligen tidigt lära sig att det gör ont när hon kommer i närheten ;)
Bifogat är en bild på Elsa i trädet, från en gårdspromenad härom veckan.
#2 Ha den äran och slit inte ihjäl dig för utställningen, men det måste vara skönt att slippa förbereda den fredag och fredagkväll

#0 Roligt att du flyttar upp igen, nu finns säkert chans att man träffar på dig irl och inte bara i cyberrymden
#1 Härligt med framsteg, snart springer du nog runt.
#2 GRATTIS! Hoppas du får en fin födelsedag med tårta och paket, jag fyllde i onsdags
#3 Finaste Elsa!
Gråis skickar nospussar till gammelfarmor. Lägger in en nytagen bild på gosgrisen.

# Jätte grattis på födelsedagen, hoppas den blir super bra 

#5 GRATTIS i efterskott!!
#6 TACK! En superbra dag för mig nu skulle vara chokladtårta och tidigt i säng. Jag måste bli gammal 

God Morgon allihop!
#2 Grattis på födelsedagen!
# 5 Grattis i efterskott
Idag är en nervös dag, Pixie (S*Curls 'n Claws Miss Elizabeth Swann) och hennes pappa Khian (S*Spoock's Khian) HCM-testas i eftermiddag och jag har ont i magen av nervositet. 
Hoppas alla ni andra har en härlig dag i alla fall! Jag avvaktar till i eftermiddag innan jag bestämmer hur min dag ska bli! :p

Godmorgon!
Idag åker sambon iväg till Karlstad för att täcka för mig på lördagens utställning. Kan ju inte gärna vara där med gips och rollator… Om någon ska dit får ni ta hand om stackarn åt mig, det är en stooor uppoffring han gör som åker själv på utställning (han följer endast med på nåder annars). Men lite surt är det, jag hade sett fram emot att åka till Karlstad, skulle bo hos min bästa vän som flyttade dit för ett år sedan, träffar ju henne inte så mycket längre. :/
#2 Grattis på födelsedagen! Chokladtårta tycker jag låter som det bästa möjliga firandet. 
#5 Grattis i efterskott, attans att jag inte visste om det tidigare, då hade jag skuttat över och grattat dig och passat på att hälsa på de små grynen. 
#8 Lycka till hos veterinären, det kommer säkert att gå bra!
---------------------------------------------------
Att leva utan katt är inte att leva.
Du vet väl hur mycket vi längtar efter att få dig på närmare håll? Vi har saknat dig!
Lund är ju hopplöst långt borta! Underbar bild på fina Elsa!
#2 Grattis på födelsedagen Anna!! Lycka till på utställningen i helgen!
#5 Grattis i efterskott Jenny!
Ha en bra dag allihop! Vi ska försäka att njuta extra mycket idag som är den sista dagen på semestern (vi får lite till i augusti). Tre kattungar har redan flyttat och två är kvar en vecka till. Helt ofattbart vad tiden går fort ….
God mogon! Idah ska jag ta mig an ett antal skulpturer som ska ytbehandlas och sedan packetaras in för att åka till sina ägare.
#0 Åh! Tvillingar ligger mig lite varmt och hjärtat, då jag ju har en tvillingsyster själv! Det är något alldeles speciellt!
# 2 Grattulerar, Anna!
# 9 Om jag inte haft fullt upp med katterna här hemma hade jag gärna följt med Fritzens tjej hem till uppsala och roat dig över helgen… Lita på det!
Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com
Godmorgon och vilka roliga nyheter !!
#0 Så roligt att du kommer tillbaka till oss uppe i norr !!
#2 Grattis !! Ha en underbar dag !
#9 Ta det försiktigt med benet och pussa lite extra på sambon. Kattälskande män verkar inte riktigt växa på träd så vi får vårda våra guldklimpar lite extra 

G R A T T I S Anna!!
Och alla andra…ha en bra dag!

Massor av grattis till födelsedagar och flyttar och underbara katter!!!
Min sista jobbdag idag sen har jag 5 veckor ledigt att tillbringa med katterna i deras trädgård 

#0 Härligt. Jag lyckönskar dig till nya livet och då kanske besöket som uteblev i höstas kan bli av framöver.
Superunderbar bild på Elsa.
#2 Grattis på födelsedagen!!!!!!!!
Ha en bra dag allihop.
www.racerdonnans.se. Medhjälpare på Cornish Rex i fokus.

…Grattis Anna från hela bandet i Skärholmen…inklusive ditt "barnbarn" som fyller ett år i morgon…
..ha en jättebra dag alla andra..nu ska hjälmen på och HD:n ska ta mig på en tur till Norrtälje och föräldragraven..måste ju se till att det blomstar på den….
…..
…….

God dag på er!
Först och främst - Grattis Anna!
Sedan - Lena, grattis till flytten. Kanske vi får se dig på någon utställning i vårt område då?
Och resten av er hoppas jag har en underbar dag, både de av er som har er sista semesterdag och sista jobbdag;)
Här flyter livet på :) Var hos läkaren idag för att kola vad mina fina utslag och svullna halskörtlar var för något och fick den icke så roliga diagnosen körtelfeber…. Så det blir till att ta det lugnt de närmaste veckorna :( Ingen aktiv sommar för mig inte…
# 17 Körtelfeber är inte kul alls! Jag hade det också för länge sen och jag glömer aldrig hur jag plågades… Krya på dig!
www.mytwiggs.com

#0 Välkommen till stan!!
Vart inom stans gränser hamnar du?
#1 Ta det lungt i kurvorna…
#17 Låter inte som att sommaren kommer att börja bra, men du får krya på dig..
Själv ska jag jobba trots att solen lyser o inte ett moln på himlen, så orättvist men jag gillar den 25 när lönen kommer. O nästa månad(juli) kommer den samma dag som jag fyller år..blir svårt att hålla i pengarna då..
Hmpf, bara jag som är lite ledsen då för att Lena både slutar slösa arbetstid med mig. :( Men nej, jag är glad för din skull Lena! Och du får väl flytta upp då eftersom du sagt att du ska komma tillbaka sen. ;)
Grattis både till Anna och Anne!
Ha en härlig dag allihop!
Först får jag skicka Grattis till Lena och Anna med en extra nospuss från Linus.
#2 tycks mig komma ihåg att du var very busy förra året också när det blev utställning… hur lyckas du med din planering???? 
#14 Semester - vad skönt. En vecka till för oss….
Ha en skön fredagkväll! Här städas de ;-)

#21 Förra året hade jag ju besök från Finland också :-) Vet inte hur jag planerar, men det är väl som vanligt att man skjuter upp allt till sista minuten. Jag har inte packat än 
TACK ALLA för gratulationerna!
# 22 Födelsedagar får man dock vara så god att skjuta upp till sista minuten vare sig men vill det eller ej!
Hoppas att du har haft en bra dag!
www.mytwiggs.com
#22 Haha, som vanligt med andra ord. Jag har inte heller packat. Och inte rensat öron, klippt klor och spiraler… Grattis på födelsedagen förressten! :-)

#24 Jag väntar fortfarande på att hennes nåd Juppi ska tillåta mig att klippa hennes klor ;-) Packat har jag gjort nu, om jag har glömt något så får jag väl åka hem och hämta det. Det är fördelen med att ha utställning på hemmaplan ;-)
Glöm inte att vi firar imorgon också!