Äntligen...
säger nog Finesse efter torsdag…. då e d dags för sterilisering å hon kan äntligen koppla av å bara vara den underbara Finesse som bara hon kan vara… (mellan d jobbiga löpen) d hjälper knappt med p-piller heller på henne…
Men måste erkänna att d kommer kännas hemskt å lämna in henne å åka hem…. Tänk om ngt går fel???????????????????
Orolig matte å lillhusse…..

Det går säkerligen bra Marie! Och det känns skönt efteråt även om man känner sig som världens taskigaste matte när man får hem sitt lilla omtöcknade djur…
Minns hur det var att kastera ninen, hua vad jag kände mig elak när vi hämta hem honom, han var verkligen helt loj i en vecka, mat var inte gott och inget bus. Men så hade han ju fått kulorna avklippta och jag var den skyldige (nästan iaf) så jag förstår honom.
Det kommer säkert att gå bra, men man känner sig som en usel människa när man lämnar iväg sin älskade katt… Lycka till!
Tack snälla ni… Åååå va skönt d ska bli när man får hämta hem henne….
#1…. E du härinne me Nico??? 

#3 Näe, bara kikar in nån gång ibland då en av mina vänner har 4 underbara Cornishar ; )
Det kommer att gå jättebra
Lycka till! det kommer gå jättebra Marie! ps. dags för dig att bildbomba med lite nya bilder på alla dina tjtjer där hemma ;)
Kram
Hihi… du må tro Alex, att vi har d myyyyyyyysigt härhemma, Oliwer, jag å våra 4 flickor…. fast vi hoppas ju ändå att 2 av dom hittar ett eget hem att förgylla…
Vi tycker d räcker gott å väl med 2 kissar å så alla hamstrar då förståss…

Det kommer säker att gå bra.Blir det vanligt snitt eller flanksnitt?
Stolt ägare till tre La permer

Det kommer att gå så bra Mari, sedan kan ni alla bara slappna av. Kram!
---------------------------------------------------
Att leva utan katt är inte att leva.
Va ni e gulliga alla… Det blir vanligt snitt… Kramen
Härliga bilder på snuttisarna!!!
Det kommer att gå bra! Åh vilka söta bilder på snuttisarna!
Jättemysiga bilder :)
Idag flyttade även Laura till sin nya familj….
Nu e d bara Nina kvar…. å vår Engla då förståss….
åhh vad härligt att Laura har fått ett eget hem :) *kramar* det kommer bli bra ska du se!
Jättefint foto :) Jag har uppdaterat bloggen med det ;) nu när jag antligen kan få fotoan att fastna på skärmen! *fniss*
#19 Nämen, hur söt får man va? 
Nu har vi varit å lämnat in en hungrig Finesse på Djurkliniken..
Stackars liten, men hon märker inget av det… än iallafall. Det går säkert bra!
Nu har även Nina flyttat till sitt nya hem…
… å vi ska nu åka å hämta älskade Finesse hos Vet…. nu kan mor/dotter bara njuta av lugnet å roet å varandra…
Härligt! Kastrater är det goaste kan man ju erkänna med handen på hjärtat 
Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com
Ja nu e hon hemma lite vinglig men har redan knaprat i sig ngra kulor, så allt e bara bra å vi kan andas ut….

Ååh vad skönt att höra! Skickar små pussar till tjejan!
Åh pussa på Vackra finesse! och vad härligt att Nina har funnit ett hem hon med ! Se det gick ju hur smidigt som helst med kullen hoppas att alla hemma måsr bra och att vi får se massor med bilder på Englas bus här :9

Vilken söt sele på en söt liten Engla och vad skönt att det gick bra för mamma Finesse hos veterinären idag!
---------------------------------------------------
Att leva utan katt är inte att leva.
Tack alla ni!!

Hoppas hon läker ihop snbbt och låter bli att tvätta såret! 
Skönt att allt gick bra och att det är över nu!