Bildserie på Tummeliten
Idag lånade jag brors digitala systemkamera och jag började fota direkt när jag kom hem. Här följer en bildserie på S*Spotless Tummeliten från idag - se så fin han är :)
Han är för närvarande 16 veckor gammal (hela 4 månader)
På första bilden sitter han så vackert på balkongbordet, han har vuxit en hel del på en månad!

Jättefin, ser ut som han har kajal runt ögonen.
Jag älskar verkligen katter som har "kajal". Det har min huskatt, och han kan se jätteond ut 
Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com

Oj, vad roligt med så många fina bilder på din snygging! Har sparat ner allihop. Du är en duktig fotograf, men det har jag visst redan sagt förut… ? 
Spara på du, du har min tillåtelse att använda dem! Och snart hoppas jag ha två snyggingar istället för en, ska bli kul att ses igen…
Tack för din komplimang
Och hoppas att allt fortfarande är väl på Morra-fronten.
Wow, han är verkligen jättevacker! Och du är så duktig på att fotografera honom, snyggt!

Mmm, han är riktigt mumsig, gillar honom skarpt!
---------------------------------------------------
Att leva utan katt är inte att leva.
Vilken snygging!!

Han är underbar…älskar bild#1-han ser helt blid ut!!Man vill bara pussa honom på nosen..
Såå läckert med dessa skarpa kontraster med "kajalen" runt ögonen..
(men det hade väl nästan hela stora fin-fina kullen..?)

Waow! Vilken otroligt fin goklimp du har hemma! Kanonfina bilder!

Åh vilken fin ung kille! 
Som så många andra skrivit innan å är han supercool med sin kajal runt ögonen.
Jättefina bilder med!
# 7 & 8 Så det blir en till Alfa-bebis? 
Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com
Nu ska vi inte förhasta oss :) Jag har sagt till Angela (#7) att jag alltid velat ha två stycken och alltid velat ha Tummeliten och en till av hennes kattungar. Med tiden så får vi se om det blir en till Alfa-bebis hos mig!
Dock behöver nog Tummeliten det när han inte kan sprätta iväg med oss och springa omkring, brottas osv. Katter bör minst va två tycker jag.
Visst är det vackert med kajalen?! :) Han blir så markerad på något sätt, fast igår när jag träffade Toulouse så blev jag oxå kär - han har dock ingen kajal. Var så vackert med en sådan blek nuna :)
Alla i kullen hade inte kajal vad jag kan säga, men jag är inte så bra på färg och sådant så jag ska inte säga mer :P Fråga Angela om du fortfarande är nyfiken.

Åhhh, han är bara alldeles för underbar!!! Håller med dig Maria-O om att han säkert behöver ett syskon att leka med. De har verkligen glädje av kattsällskap!

#15 du har redan fått svar, vi får se hur det blir och först ska Maria komma på besök igen. Vi börjar så. 
#12 sju av åtta är ju mönstrade så visst finns "kajalen" där på nästan alla, bara mer eller mindre tydlig.
#18 så sant!