Cornish Rex iFokus

Cornish Rex

Etikettallmänt-cornish-rexprat
Läst 287 ggr
PetrasLova
2008-06-26 00:02
0

Full Rulle?...

Här hemma 12 timmar efter Wiggo kastrerades är det full fart…de jagar och brottas med varandra…Lova gömmer sig och börjar kvittra ngnstans i lgh, Wiggo ligger bakom en skokartong och lyssnar…Lova kvittrar högra och högre…till slut smyger Wiggo iväg och nu jagas det hej vilt igen…R detta verkligen möjligt?

Vet ju att ingreppet är mkt mindre än på honorna men förvånad över detta bus pådrag Förvånad

Tänker ju på Wiggos stackars "lilla roffe" som idag blivit av med kulorna Fot i munnnen

MonicaLagerquist
2008-06-26 00:08
0

Så skönt att han är så pigg och opåverkad.

Stolt ägare till tre La permer

PetrasLova
2008-06-26 00:22
0

Ja tack Monica, det är jätteskönt men jag är lite nervös över aktiviteten när han är så ny - op? Men det är väl så att när katten tycker att det känns ok så är det väl det?

Jag väntaaaaaaar ff på min kamera :( beställde den 10/6 ifrån pixmania och idag får jag veta från posten att paketet är i Malmö och hos mig imorgon, det som skulle ta 3-4 dagar *morrar*.

Snart kommer det vackra bilder på Lova och den resliga pojken :)

Anna77
2008-06-26 00:22
0

Härligt att han är pigg! Näsan var med busig redan på kvällen.

Lullan1
2008-06-26 00:31
0

Vad skönt att han är pigg och glad, det är nog ingen fara ska du se!

flis
2008-06-26 00:36
0

Mina pojkar har också piggnat till snabbt.

PetrasLova
2008-06-26 00:45
0

#3-5 Vad skönt att höra då är allt i sin ordning Glad

aggeelin
2008-06-26 01:43
0

Jo då - det är nog ok tror jag. Jag räknar och kommer fram till att jag varit med om att kastrera 14 hankatter, tror jag. Oj så många det blev. Och de som är kastrerade i "nutid" *harkel*, då räknar jag de ca sex senaste, har varit nästan helt oberörda några timmar efteråt.

Så skönt att de är igång och busar igen :D

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

Aje-T
2008-06-26 11:34
0

Härligt, Mauritz var också helt återställd när vi kom hem, han var bara lite slö när jag hämtade hos vetten.

cherish
2008-06-26 14:02
0

Åh vad roligt att höra att allt gick så bra! Baileys var oxå snabbt på benen efter kastreringen … ;)

Förstår ju att din vet är lite förälskad i honom *blinkar* för han är ju en snyggning! Åh vad jag längtar efter att träffa er igen! Jag kommer ner en sväng i september (ska på kurs i city), kanske kan vi träffas då …? Kram!!!

Cherish Gustafsson, S*Shaneequas Cornish rex & Europé
www.shaneequas.com

MyTwiggs
2008-06-26 15:26
0

Hallegoss vilken lycka! Alltid skönt att kastrera innan de blir fertila, och då blir hormonbalansen inte i totalt uppror med kroppen heller! Ingreppet att kastrera en hankatt, i synnerhet en ung katt, brukar inte påverka katten det minsta!

Härligt att allt gått bra!

Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com