Cornish Rex iFokus

Cornish Rex

Etikettgod-morgon-goddag-godkväll-godnatt
Läst 337 ggr
Leffe
0

God morgon 2008-06-25

God morgon. Det verkar bli en jättefin sommardag med blå himmel och sol. Här kommer det inte att hända något speciellt idag.

Sköt om er

Zsarorna
0

God morgon! En annan har varit uppe sen kvart i fem, så nu är man ganska pigg. S ska jobba och Z ska packa… Sen efter klockan fyra ska Z jobba och S packa. Måtte vi hinna!! :S

[Wiveka]
0

Godmorgon!
Befinner mig på jobbet. Det känns skönt att komma igång på morgonen.

Blir nog en härlig dag!!

MyTwiggs
0

Här är det full rulle! Fritz och den lilla flickan håller på som kaniner i mitt vardagsrum och Elvira är gapig. Jag tror att hon börjar vilja vara med på dåligheter.

Idag flyttar Myra!

Jag är lite ledsen… Ska gå och väcka henne. Jag ska överaska henne med en jättefin frukost som jag har dukat fram… *snyftar*

Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com

AnnaS
0

God morgon!

Ska en sväng till Kristinehamn idag, ska dit till en kund och testa en sak. Men så är det väl att vara konsult, man flyger och far hit och dit.

Hoppas alla får en bra dag!

mumsikoff
0

Gomorron!

VAknade i gryningen av små pip från bebisarna, så nu har jag legat och halvslumrat med mammakatt och 5 små nakenfisar i nån timme - sååå mysigt :)

Hoppas ni har en bra dag ;)

Anna77
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Sol här. Ikväll kommer en kompis mamma och ska kolla på kattungarna, hoppas de tingar en.Skrattande

Ha en fin dag!!!! Söta Zlatan på bild. (tingad)

AnneAlva
0

Goddag!

Idag har jag varit effektiv och tagit hand om alla papper som låg och skräpade och alla samtal som behövde ringas, nu ska jag försöka jobba lite med hemsidan, den ska göras om och (förhoppningsvis) förbättras.

Är lite grinig för jag har fortfarande inte fått mitt Air Cast (som en stövel man kan blåsa in luft i som man har istället för gips och som går att ta av när man ska sova t.ex.). Jag skulle ha fått ett i torsdags men de hade slut och leveransen har inte kommit än. Dåligt! Fördelen med ett Air Cast är ju också att man kan ta av det och rörlighetsträna foten för att snabba på läkningen och även minska smärta och stelhet, men nu kan jag ju inte göra det, därav min grinighet. Och de har inte ens vett att ringa från sjukhuset fastän de lovat att göra det under förmiddagen. *suck*

#3 Ledsen Stackars liten du, lider med dig. *kram*

---------------------------------------------------

Att leva utan katt är inte att leva.

S*Godreign's Cornish Rex

MyTwiggs
0

Oj vad konstigt det känns… Jag är faktiskt jätteledsen att Myra är borta nu trots att vi bara gnällde på varandra hela tiden. Nu är det slut på yatzy till mitt kvälls-te, för det är inte så kul att spela mot sig själv. Jisses!

Imorgon packar jag mig iväg till stan med AllanBallan. Honom kommer jag också att sakna. Fy! Fast det är inte skam med de två tjejerna och Fritzen förstås!

Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com

Inlägget är låst för nya kommentarer