Tummeliten har flyttat...
…och jag har redan fått en massa fina bilder av nya matte. Tänk att det kan kännas så tomt när en liten flyttar, jag saknar honom!
I dag flyttade även Tristan så nu är de bara 6 kvar. Till helgen flyttar Teskedsgumman och på söndag är det Toulouses tur. Tur att både Tant Brun och Tretjak stannar till efter midsommar, det är bra för både mig och mamma Alfa att de troppar av lite vart efter.
Visst ser grabben ut att ha det bra i sitt nya hem?

Men…herregud så söt och vacker han är!!
Vilka läckra eyeliner han har runt ögonen!
Ursöt kisse!!

Tack Buffy-co! Tummeliten är som klippt och skuren för att fotas, det går inte att få den katten att se "ful" ut på bild.

Lycka! Visst är det? Så otroligt vackra kissebarn.
Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora
Sötnosen! Du har väl sagt åt nya värdfolket att de måste logga in här och ge oss rapporter?

Åhh vilka härliga bilden på en snygging! Jag gillar bilden på laptoppen, samma katt två gånger i samma bild!
Han ser ut att fått ett kanonhem!

åh han är så fin, min favo i kullen. Förstår det blir tomt nu dem sakte men säkert lämnar dig

Han är så ljuvligt söt. Det går så snabbt tyckte att det var nyss dom föddes. Mina ska vaccineras för första gången idag.
Stolt ägare till tre La permer

Lillgubben då, blivit så stor allaredan. Men han ser ut att trivas bra i sitt nya hem. Pussa mamma Alfa och de småttingar som är kvar från oss!
---------------------------------------------------
Att leva utan katt är inte att leva.

Han är så otroligt söt. Hela kullen är lyckad. Tänk om man ändå hade mer plats, suck…

…ljuvligt söta små "vitfläckar" är de…..ja "Spotless" jag tycker verkligen det….och Monica också…..eller hur..

ohh allra vackraste små!
Åh, vad fin han är! Jag kommer också att sakna din 8-kull, trots att jag aldrig hann träffa dem!
åhh vilka fina bilder!!!!
Drägel…. de är så vackra. tummeliten helt underbar. Fantastiskt tyudliga markeringar. Bilden på skärmen var cool. Åh så en söt Trista… ännu mer drägel… 
ÅHHH, vad fina de är……..
Jag förstår att det känns i hjärtat när de flyttar, de är ju helt otroligt söta!

#10 Ja, det är toppen att höra från de nya hemmen och veta att de är ölskade och efterlängtade!
#11 Vet att de varit här och kikat för ett tag sedan, ska se vad jag kan göra. :)
#18 Precis som dina små!
#19 hehe, 8-kullen, låter som biljard… eller nåt… ;)
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Tusen tack alla ni andra snälla och rara!!! Känner mig alltid löjligt glad över att få "höra" era glada tillrop.
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::

No då så får du höra ännu en! :-) Tummeliten är faktiskt en som kameran (och tittarna;-) älskar, en riktig supermodell. Och hela kullen tycks var jämn och fin. Det kommer att vara intressant och höra vad domarna säger om dom senare.

tack snälla rara du!
I dag flyttade Teskedsgumman, så nu är de bara fem kvar här hemma, det märks så väl när någon fattas.
# 11 chikan
Nu har jag faktiskt blivit medlem här och ska uppdatera med bilder så fort det går och även svara på era frågor (om ni har några?) då Angela inte har kvar sin sötnos hos sig…
Hittills så har allt gått jättebra och han anpassade sig väldigt fort tyckte jag. Han har även en förkärlek för att smaka på allt och bits lite om han inte ens får lukta. Han sover även mellan min kudde och min sambos kudde i vår säng, samt så har han fått vara ute i sele. Idag klipptes det även klor och han var så duktig! Slingrade sig bara pyttelite, men stannade kvar 
Fråga på nu om ni undra, för här är jag! 
Välkommen Maria-O! Trevligt att du och söta Tummeliten har hittat hit!
#12 Rexjen
Jepp, han har verkligen fått ett kanonhem
Han får hjälp upp på köksbänken när nyfikenheten tränger på allt för mycket, samt så får han sova på halsen eller bröstet även om det känns lite obehagligt för oss människor just då. Men han är en sån Gos-Pelle och jag älskar honom så mycket!
Tror nog Angela tycker detsamma om hans nya hem, senast idag pratade hon på om fodervärd angående mig och om det fortsätter såhär. Man kan ju inte låta bli att känna sig stolt och jätteglad 
Tummeliten är verkligen en lite fotomodell och jag älskar att fota honom. Dock så blir dem bäst med min brorsas systemkamera.. och då jag bara äger en digitalkamera så är jag rätt sur för tillfället. Ibland kan man inte få allt ju.
Om ni är intresserade av att läsa mer om mig och Tummeliten så kan ni besöka min blogg på: http://killerpussy.blogg.se
Tummelitens blogg: http://killerpussy.blogg.se/tummeliten
(bara måste skriva 3 inlägg för att få lägga upp bilder, förlåt för ett kanske tråkigt inlägg
)
Vad kul med en egen blogg! Måste gå dit och kika med en gång!
Såg nu på din blogg att du är syster med Nelsons husse och då får du hälsa Nelson så mycket från kullbrosan Findus som finns här hemma hos mig! Helt otroligt vad de är lika!

Välkommen hit!!Vi älskar foton och filmer på katterna här..
Jag ser att du fotar jättebra-och så har du ju en jättevacker liten Tummeliten..älskar hans marsipan-gos-nos!!
Roligt att läsa din och Tummelitens blog!!
Kul att din brorsa har ett kullsyskon tilll din katt..
Ska du ställa ut honom sedan?

Skoj att du hittade hit Maria! Det ger ju mig ännu en möjlighet att få följa Tummelitens och era förehavanden och det säger man ju inte nej till. Men du, det är en ära att få ha en liten kille på halsen eller på bröstet!
Och det är klart att jag tycker att du har rätt hem till Tummeliten, annars hade han aldrig flyttat till dig/er. Jag vet att du älskar honom!
#32 Maria är mycket riktigt syster till Nelsons husse. Jag var hemma hos Nelson och husse idag och pussade lite på honom, Nelson alltså. 

Välkommen hit, kul med en till liten forumskatt! Han är ju gudasöt, Tummeliten, hoppas på mååånga bilder framöver. 
---------------------------------------------------
Att leva utan katt är inte att leva.

Oj vad kul, välkommen hit och massor av grattis till en liten Spotlesspojke. De är ju bara för underbara!! Och jag har faktiskt fått äran att pussa på lille Tummeliten 
**Man får reda på så mycket när man skriver här, man har ingen aning om hur långt släktträdet går :) Ska hälsa så hjärtligt när jag träffar honom igen.
**Tack för din komplimang, jag försöker fota så gott jag kan med det jag har. Jag själv har ju en digitalkamera, men brorsan och systern min har en varsin systemkamera som jag är oerhört avis på. Var svårt att välja vad man skulle få i födelsedag och julklapp, men jag behövde en dator mer. Tji fick jag.. jag som gått media och allt :S Men snart så, då ska det fotas en massa! :)
Kul att någon läser min blogg iaf, det har gått drastiskt nedåt i läsar-antal, men men… I frågan att ställa ut Tummeliten så vill både jag och min sambo testa på vad han har att ge :) Men som nybörjare är det svårt att veta när och hur samt kostnader m.m. Har dock hört att brorsan Toulouse ska på uställning, ska försöka snärja Angela :P
**Oh, känner mig lite hedrad att du pussat på honom. Att så många duktiga och underbara människor här har fått träffa lillkillen min! :) Man blir varm om hjärtat när man läser vad ni skriver..
Hallegoss! Jag säger bara det!
Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com

#37 Härlig bild! Rinnande vatten är spännande.
Jag hoppas att du vet att du får all hjälp du vill när det gäller utställning och annat som rör lillskiten? Kollar upp om det finns möjlighet att få med honom då Toulouse ska ställas.
Angående "det där andra" så vill jag inte pressa dig… men lovar att höra av mig snart.