Cornish Rex iFokus

Cornish Rex

Etikettgod-morgon-goddag-godkväll-godnatt
Läst 594 ggr
LinusCRX
0

God morgon 2008-06-24

God morgon!

Uppe med tuppen, eller…Fundersam Nja, snarare vaknade av ett väldans liv  ute i hallen. Grabbarna hade lyckats stänga in sig i ytterhallen. Dörren som alltid står på vidgavel när vi är hemma hade de lyckats stänga till. Hur lyckas de???? Olyckliga var de…. men nu har räddningspatrullen öppnat dörren, gosat lite extra och är fruktansvärt pigga Förvånad Det är bara att ta sig iväg till jobbet, så får man hoppas att man kan få komma hem lite tidigare idag…

Ha en skön tisdag… jisses vad tiden går fort… redan den 24:e…

MyTwiggs
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag vaknade också tidigt! God morgon allihopa!

Jag ska ha gäster idag och på förmiddagen ska jag ta in hästarna från sommarhagen så att farbror hovslagaren får titta på deras fötter.

I kväll ska jag sätta mig och göra några skulpturer. Ett lass ska brännas idag :)

Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com

LinusCRX
0

#1 Tjusiga skapelser!!!!

Är det bara vi som är vakna här ???? Usch börjar bli gäspig nu… Får allt lov att vänta en liten timme till innanjag åker. Har inte en aning om hur man öppnar upp på nya jobbet än. Har ju inte precis lust att dra igång larmet…

Leffe
0

#0 och 2 Lycka till på jobbet. Det skulle vara kul att få dit en massa bevakningsbilar. Skämt åsido de går nog bra
#1 Vad fina de är
Själv ska jag ta mina piller och lägga mig en stund till. Har just nu en kelgris i famnen - hon som väckte mig genom att krafsa på dörren och jamma.

Sköt om er

Anki_H
0

God morgon !

Charlie och Linus är ena riktiga filurer. Klart de måste lära sig att öppna och stänga dörrar - övning ger färdighet. Snart låser de upp också.

#1 Underbara skulpturer. Jag önksar jag var åtminstone en gnutta konstnärlig men icke… brorsan fick alla de anlagen.

#3 Hoppas pilleren hjlper och du snart skuttar omkring som en gasell !!

Här har två ungar 11 åringar som sovit över hos oss och de har pratat hela natten.. nu sover de…

Här ska jobbas hemma idag och sedan till Östhammar för att informera… 3 timmar i bil dit 3 timmar tillbaka och för 1-2 timmars jobb och inget betalt för restiden.. Vilken himla jobb man har.. och ..grrr min presentation är inte färdig…

Dessutom ska jagg hinna förbi veterinären..

RacerDonnans
0

Godmorgon!

#0 Spännande med företagsamma grabbar.
#1 Hur många har du hunnit få till, jättehäftiga.
#3 Fullt upp där med hör jag.

Själv håller jag på att packa lite inför en minisemester med tjejerna. Jag skall iväg med syrran som har semester och ville göra något med töserna. Själv skall jag jobba en del, har data och telefon med mig samt skall klämma in ett möte på vägen.

www.racerdonnans.se. Medhjälpare på Cornish Rex i fokus.

MyTwiggs
0

# 5 Många är det! Har sålt ganska många men nu har jag ett litet lager som väntar igen.

www.mytwiggs.com

smirik
0

Godmorgon

Skall ha bokad tid hos läkaren - hostar oavbrutet och misstänker det allergin och fruktar att det börjar utveckla sig till astma.

#1 älskar dina skulpturer, får nog snart lägga en beställning

#4 låter som en jobbig dag, hoppas det går bra med presentationen

#5 trevlig minisemester

Ha en trevlig dag alla

PiaW
0

#1 Dom är verkligen jättefina dina skulpturer
Du råkar inte kunna måla dom så att dom ser ut som ens egna katter, isåfall är jag nog väldigt sugen på 2 st Räcka ut tungan

Idag ska det fejas här hemma, städa och plocka och packa en bb-väska ska jag göra med. Har mitt magiska datum, 5 juli redan nästa vecka, hur gick det till, vad fort tiden har gått. Säger jag nu iallafall, om två veckor när bebisen inte har kommit så går nog tiden såå sakta Glad 

Ha en bra dag allihop!

majsan
0

Men Twiggie. du måste ju visa den Tilda gjorde av Allan.. Lite så där surealistisk konst..

MyTwiggs
0

# 8 Bara jag får bra bilder på katterna. Jag har gjort katter efter sådana beställningar förr, men det är väldigt svårt med mönstrat. Teckningen får bli stiliserad (dvs röd=guld, blå=silver etc)

Bifogar en bild på S*Änglarnas The one and only tillsammans med sin avbild. Fotot är taget av "Bluis" ägare Cecilie Loveid (DK*Loveid).

www.mytwiggs.com

MyTwiggs
0

Här är Tildas Allanballan

www.mytwiggs.com

LinusCRX
0

#4 Jisses ingick det i kitet när vi hämtade Charlie Förvånad. Hoppas dagen gick bra norröver.

SandraK
0

Hihi, vad lustigt, idag när jag kom hem från jobbet hade pojkarna lyckats stänga in sig i sovrummet (Rasmus antar jag).

Inlägget är låst för nya kommentarer