Kenny på sommarlov !
Är kattvakt åt min egen foderkatt just nu. Kenny och kompisen Dolly (från min Piratkull) bor i gästhuset undre midsommar helgen.
Ljuvligt att få "rå om" min inte längre helt lille Kennu. Han låter och luktar som en vuxen hankatt, men är mestadels en väldigt barnslig liten grabb.
Han är ju aldrig stilla så det är pin tji omöjligt att plåta honom men jag tänkte terrorisera er med ett gäng bilder i alla fall 

oj oj oj så fin han har blivit …luuuuve him 

Jisses, vilka vågor!! 
---------------------------------------------------
Att leva utan katt är inte att leva.
Vad fin han är 

Vilken läckerbit. Vackert med den mörka svansen.
Underbar päls på den killen!
Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com

Det är ju inte helt länge sedan jag såg honom live (Alfakatten) men han ser ut att ha utvecklats massor sedan dess. Fiiin!
Stilig kille!
Säger bara WOW!!!! Stilig som bara den. Tänka att Charlie har en så snygg bror! Vilken lyxsemester de måste ha haft. Måste kännas fantastiskt att få rå om telningrna lite på närmare håll. 
Tack för alla snälla ord. Han är en sötnos och såå gosig. Jätteduktig och verkar inte alls stressad av den nya situationen. Trots konstiga lukter och en massa högljudda katter och barn runt om kring.
#10 Charlie är en snygging han med - en lite kraftigare sort bara - som morfar Pip och det är minsann inte illa att brås honom. Känns rätt exklusivt med en rex i Maine Coon format
(Ok då - överdriver liite…) Pip vägde 3,9 kg i utställningsskick vid 7-8 månaders ålder (4,3 nu
) Kenny väger nu runt 3 kilo vid samma ålder och han är en mycket nättare sort .. brås nog på mor.

Oj vad stor han blivit! :-)
En riktig fining med!
#11 Nog har vi en liten snygging här också. Undrar bara hur stooor han ska bli och när han tänker växa i tassarna. Börjar undra om vi har fått ett stort kattdjur typ lejon här hemma
Röstresurserna har vi börja förstå att han har ärvt från en viss herre … hhrmm.. 

Mmmmmm så vacker han är! Hoppas verkligen att han får bli pappa snaaaart!!!!!!