Ot, Stackars mig
Igår när mina barn precis kommit innanför dörren så bröt en hemsk maginfluensa ut på mig så det var för barnen att vända och åka tillbaka till Skövde. Har legat hela natten och spytt, nu känner jag mig som en överkörd urvattnad lake.. Har fortfarande en molande värk i magen..Någon som har bra tips vad jag ska äta..??
Är dock rädd att äta för att det ska komma upp igen.. Sådär, nu har jag ojat mig lite..
Men kära du! Stackars dig! Det är inte kul med maginfluensa! Det kan inte ha varit för mycket ost och kex? Hihi
Jag lider med dig och hoppas att du mår bättre snart! Jag vil tipsa om att dricka buljong och äta kokta grönsaker. Inte stekt eller grillad mat. Inte bröd och inte kött. Kokt potatis, broccoli, blomkål och morötter är snällt mot magen och mättar lite, men det är inte bra att äta för mycket, utan ta lite i taget!
*Krya på dig, vännen!*
Nappispappis hälsar till dig!
Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com
Jahaja Twiggie, var du tvungen att dra in majsan i ditt arsenik-partajande också?! 
Se till att krya på dig
Usch vad jobbigt, maginfluensa mitt i sommaren *urk*
Krya på dig!
# 2 Ja.. jag hade inget annat att bjuda på ju! ;) Jag hällde bara upp det i en Ecologicaflaska och kallade det rödvin, och ingen av oss är kräsna ;)
www.mytwiggs.com

Usch vad trist majsan, jag lider med dig. Fick en släng av sympati inatt jag också, men det gick fort över. Hoppas du blir bättre snart! *kram*
---------------------------------------------------
Att leva utan katt är inte att leva.

Igår hade jag väldigt hög feber men idag mår jag toppen.. Kan ju vara att Twiggies arsenik har gått ut ut mitt blodsystem.. Men tack alla för eran goa sympati.. 

Vad skönt att du på bättringsväger 
Jag lovar att inte ta fram arseniken nästa gång, Mari! Det är inte alla som tål det :)
(OBS: Detta är ett internt skämt och bör inte tas på för stort allvar! Man kan hitta mycket spännande i gamla sektkåkar!)
www.mytwiggs.com