God morgon 2008-06-23
God morgon. Idag blir det en lugn dag - har nu en teve vid sängen. I och för sig det blir en del gymnastik ska börja med några nya rörelser idag. Mulet ute så det blir nog ingen promenad. Katterna sover fortfarande.
Sköt om er
God morgon!
Här är det till att fortsätta packa inför Myras flytt. Jag hoppas på att hinna en inneboende sen som gillar katter och kan flytta in i Myras ställe så småning om. Kanske nån här? Hihi!
#0 Så skönt för dig! Du kanske skulle skaffa en gammal TVgymnastik-film från 80-talet! Det är ju bara för underbart! Med glättiga gymnastikledare i pastellfärgade trikåer och hästsvans mitt på huvudet!
Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com
Godmorgon!
Här var vi uppe med tuppen, jag skulle gärna sovit ett par timmar till, men det tyckte Vilhelm var en mycket dålig idé… Har redan hunnit med en promenix i ösregn. Ska städa lite, och fixa lite, var på Ikea hela dagen igår och fick med oss en hel del hem. Hrm.
Godmorgon (eller vad man ska säga)
Börje är nog inte riktigt redo att ta emot en hona än, han är väldigt frustrerad och provocerad av hennes höglöp. En annan råkade ju sticka handen emellan och fick sig två par fina bettsår! Så nu har jag handen i alsolspritsomslag, hoppas det kommer räcka. (Det var faktisk sjukvårdsrådgivningen som sa åt mig att rengöra o avvakta, jag vet att kattbett kan bli allvarliga.) Tur att det var vänstern i alla fall!
God lunch! :)
Här är det också packning på hög nivå. Om fem dagar flyttar vi och då ska vi helst ha hunnit att flyttstädat det mesta… Det är låååångt kvar :S Och vad ser ni? Jo att Zarah har suttit vid datorn istället för att packa ;) Men det var bara en liten paus :P
Nu ska hon och djuren fortsätta (både hund och katt hjälper till genom att springa vid benen konstant :P)
Ha en ljuvlig dag!

God kväll!
Här sitter jag och myser med underbara kattmamman Ksnenja och hennes 2 dagar gamla små nakenfis bebbar! Hade nästan glömt hur mysigt det är med små bebisar <3 Tror att detta är allt jag behöver för att vara lycklig just idag :)
# 5 Så avis man blir! Nakenfisar är inte fy skam även om jag föredrar dem med lite lockar…. Kan man inte få en OT-bild?
www.mytwiggs.com

#6 Bild kommer under kvällen, jag lovar :) Fast kan ju säga att en bild kan inte ens i närheten förmedla hur underbara dessa snusmumrikar är :D
Jag måste säga godnatt nu känner jag. Antar att det är morfinet som gör att man blir sömnig
# 8 God natt på dig, Leffe! Sov sött!
Jag säger god natt till er andra också!
God natt!
www.mytwiggs.com

#10 Underbart