God morgon 2008-06-22
God morgon. Solen skiner och jag ska sova en stund till
Sköt om er
God morgon! Här har det varit lugnt. Nappis har legat i sin älsklings hammock i det stora klösträdet hela natten. Hon äger klösträdet, och vi misstänkte att hon skulle gilla det, den lilla apekatten!
Idag ska Myra och jag packa flyttkartonger!
Ha en fin dag allihop!
Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com
Godmorgon!
Igår fick Börje hit sin första hona, och det går väl inget vidare. Hade varit ok om han bara inte riktigt fattat vad han skulle göra men som det är nu är han riktigt aggresiv mot den stackars lilla snärtan som är hur villig som helst. Så han får betrakta henne från en bur, eller med sele på sig.
God förmiddag.
Här vaknade vi före kattern. Hur gick det till? det är nog trötta efter sitt promenrande igår. Dagen verkar bjuda på bra väder idag också, så tur ut blir det garanterat.
Här packas det för fullt… Jag och barna ska på en liten tripp till släkten i Dalarna (Malung) och tänkte vara borta några dagar så jag blir lite off… Måste dock vara tillbaka på lördag när jag ska jobba 
Ha det gott allihop!!

Idag ska jag se på resten av Europacupen (friidrott), tycker det är kul med lagtävlningar inom friidrott som ju är så individuella grenar. Ska också bråka lite med hemsidan idag, det går trögt eftersom jag inte kan sitta så långa stunder i stöten vid datorn, men det blir gjort vad det lider.
Ha en fortsatt trevlig midsommarhelg alla!
---------------------------------------------------
Att leva utan katt är inte att leva.
God förmiddag! Sonen är på landet hos sin mormor så idag bär det av till golfbanan! Det är jättefint väder ute, men lite kyligt i vinden.
#1 Lycka till med packandet!
#2 Nämen, usch då! Kommer han att lugna ner sig tror du?
#5 Hur är det med din stackars fot egentligen? Har du ännu gipsat?

#6 Japp, gips i tre veckor till, räknar ner dagarna!
---------------------------------------------------
Att leva utan katt är inte att leva.

God fortsättning på dagen. Ska ta mej själv i kragen och försöka städa lite. Ingen rolig syssla, men den måste tyvärr göras. När dammsugaren tas fram försvinner tre av katterna i rasande fart. De övriga tycker att det är jättespännande. Vill gärna hjälpa matte att hålla rent.
God fortsättning härifrån också.I morgon och resten av veckan får ni inga hälsningar/inlägg alls ifrån mig. Jag drar norrut!Ha det gott med alla projekt.
Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora
# 9 Då får du ha det så bra Eine!
Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com