Cornish Rex iFokus

Cornish Rex

Etikettgod-morgon-goddag-godkväll-godnatt
Läst 432 ggr
MyTwiggs
0

Glad midsommar! 20 Juni

Glad midsommar önskar hela S*MyTwigg´s-maffian!

Ta det försiktigt i kväll!

Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com

Leffe
0

Tack detsamma från mig som börjat midsommarfirandet med dagens första sex piller.
Kommer att fira hemma hos min moder och ta det lugnt utan ost och vin. Ni andra får ta åt mig också

Sköt om er

cherish
0

Detsamma önskar Shaneequas-gänget! Allihop åker vi till stugan om ett tag och hoppas att solen tar över efter det bedrövliga ösregn som väckte mig i morse …

Leffe - krya på dig och hoppas du får en lugn och skön midsommarafton hos din mor!

kram på er!

Cherish Gustafsson, S*Shaneequas Cornish rex & Europé
www.shaneequas.com

Eine
0

leffe,sex piller? de blå?? Generad Skämt åsido, Ha en trevlig Midsommar!Kyss

Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

Leffe
0

Eine det blir 13 till innan dagen är slut

AlexH
0

Trevlig midsommar!

På söndag ska jag åka till Uppsala, och kela med små små korthårs britter ;) (nää jag ska inte skaffa en britt )

Alexandra H

Medarbetare på Cornish Rex Ifokus

Min uppfödning:

www.pixiefay.se

Melle_bus
0

Trevliga midsommar önskar vi från VänersborgSkrattande

Eine
0

#4 ingen kommentarGeneradOskyldig

Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

[Silkwaves]
0

Trevlig midsommar alla !

Vi ska bara vara tillsammans hela familjen idag och mysa. Har sprungit åt olika håll hela våren så vi behöver tiden med varandra känns det som . Sedan är vi kattvakt åt min foderkisse Kenny och hans kompis Dolly från min Piratkull. Bilder kommer så småningom Glad

LinusCRX
0

Glad midsommar önskar Grabbarna-bus med familj!

Här skiner solen får se om den gör det i Enköping i eftermiddag också. Grabbarna busar runt. Ett tag funderade jag på att sätta på mig en hjälm. Speciellt när jag låg och slöade i soffan och rallyt gick rakt över mig…..

#8 Åh får man se bilder på gästerna Skrattande. Tjuvkikade lite på din hemsida och sa bara WOW när jag såg din första bild! Förvånad

Lullan1
0

God förmiddag!

Vi är just i språng att åka iväg och fira midsommarafton hos svärmor, var bara tvungen att gå in här och se att allt var ok först Glad

Trevlig midsommar!

Strawberrygirl
0

Glad Midsommar allihop!

Firar midsommar tillsammans med min goda vän MariaT och hennes stora, härliga, varma familj. Det blir god mat, supertrevligt sällskap.. lite gott att dricka och så blir det KUBB! Har jag inte spelat på flera år, det är ju så kul! :p

kissan78
0

Glad misommar önskar vi på S*Kattmillas!!
Vi skulle haft grillning i em men som det nu ser ut blir det till att tillaga köttet inomhus istället. Här är det spöregn o inte en skymt till blått någonstans på himlen. En dag som den här ska man väl va glad ändå. Vi firar 8-årig bröllopsdag idag! El både idag o på måndag då vi gifte oss den 23 på midsommarafton ;)

Ha en underbar dag alla!!

S*Kattmillas Sphynx  
www.kattmillas.se

smirik
0

Glad Midsommar allihop Skrattande

Här är det sol - och om det förtsätter blir det till grill i parken.

Ha en underbar dag alla

aggeelin
0

Ha en riktigt härlig midsommar :D

Vi ska ha lite firande, god mat och vin - sen blir det att fixa i huset i helgen Cool - ska bli skönt att det ser färdigt ut här…

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

ylvan
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Glad midsommar från oss!!

Meow
0

Trevlig Midsommar!

AnneAlva
0

Glad Midsommar! Hoppas ni alla får en härlig dag, själv ska jag bara ta det lugnt och skicka sambon till godisaffären lite senare ikväll. Oskyldig

---------------------------------------------------

Att leva utan katt är inte att leva.

S*Godreign's Cornish Rex

Anna77
0

Grattis kissan78 !!

Glad midsommar från mig och Näsan och Puma och Gizmo. (Och våra 7 hittekatter med..)

RacerDonnans
0

Här har vi haft en underbar midsommarafton!

#12 Grattis, här firar vi 17år sedan vi förlovade oss idag midsommarafton och imorgon den 21:a då det var det datumet!

www.racerdonnans.se. Medhjälpare på Cornish Rex i fokus.