Två Tjejer kvar hos Englatassens :)
Jag var och fotade dessa skönheter i förra veckan hemma hos Marie, så nu är de ca 9 veckor ( eller kanske 8,5? ) I alla fall jag lägger ut några bilder på två riktiga godingar Laura Ashley ( lila-vit) och Nina Ricci (solid lila)
någrea fler vbilder :)
underbara!
Åh vilka godingar… jag har blivit mer kattungesjuk nu efter alla godingar som visats upp här…

Ja, pälsen lär ju inte bli något problem iaf, de brås på pappa ser jag.
Jättesöta småflickor!
---------------------------------------------------
Att leva utan katt är inte att leva.
Tack Anne!!
Ja å d e så uuuuuuuuuuunderbara i sättet allihopa!!

#6 ja alla hans kullar har faktiskt haft bra pälsar, så det är ju kul att det har ärvts ned .. naturligt vis med hjälp av kattmammorna ;) de har alla haft fantastiska pälsar de med, så det har nog ärvts från båda hållen :)
Nu e d bara 1 v kvar tills d e 12 veckor å leveransklara!! Tänk va tiden går fort!!
ja jag vill ha nya bilder på missarna ;) KAN du få till ett foto där alla är samlade på en och samma bild vore det kanon! KAnske Daniel kanhjälpa till när han är och myser med Chanel och Dexter 

Oj vad de har vuxit! Sötnosar 
Åhh, vad fina de är!!
Vad blev det för stamnamn?
Stolt ägare till tre La permer
Nej d blev ju inte ngt stamnamn eftersom detta e den enda kullen som jag skall ta…
Men jag har registrerat dem å gjort allt som man ska!! 
Okej det var ju synd.Då får man väl inte se er på någon utställning heller?
Jag är så glad för din skull, att de är så fina och pigga och söta!
Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora
#22… Jo jag fundrar faktiskt på om jag inte ska ställa mamma Finesse en gång för å se hur d går!!
Kan man inte ställa ut en katt som e reggad i Sverak men ej har ett stamnamn??? För om man kan tar jag nog me dotter Engla me… skulle va kul å få en bedömning på dem…
#23.. Tack snälla Eine! Ja d e toppen goa å harmoniska allihopa… Å ingen kan vara mer tacksam än jag att allt gått så bra (novis som man e) med allt från förlossning till allt annat… Jag e stolt över mig själv
Det är klart att du kan ställa på en Sverak utställning så länge katten är registrerad i Sverak! Det har ingenting med stamnamn att göra.
Hoppas vi ses!! hälsningar från "Stures" första

#26 Haha, söta Finesse! Vore jättekul att ses "på riktigt" någon gång och utställning är ju en bra plats för det. Vi får försöka passa in så att vi är på samma någon gång. 
Jo visst kan man som sagt ställa ut även om man inte har stamnamn men det lät på dig som om du skulle satsa på att ha två hemmmakattewr bara.Inte fel i det men det hade ju varit kul att få se dina ketter på någon utställning framöver.
Klart att du ska ut i utställningsringarna Marie! heja heja, haka på Monica så får du garanterat en trevlig dag 
Vore jättekul att få kritik på lilla Engla, jag uppmuntrar gärna Stures avkommor att ställa ut åtminstånde en gång (helst flera) eftersom det är ett sätt att veta om Min älskling har gett ifrån sig bra avkommor eller ej, naturligtvis är det kombinationen som tillsammans skapar vad som blir i kullen, men vissa drag kan ju vara dominerande och då är det kul och veta om dessa uppskattas eller ej :)
Och du är hjärtligt välkommen till IDP utställningarna också så jag får en chans att se lilla Engla och finess på domarbordet :)
Vill bara med sprudlande glädje meddela att jag idag kunde konstatera att Laura e den enda av alla 6 kattungar som ärvt sin pappas vackra smaragdgröna ögon!!!!!

Jag vet att d kanske ogillas här men jag står för min handling när jag säger att rätt hem e viktigare än priset… Jag gjorde ju inte denna parning pga att tjäna pengar…. Så hoppas ngn fastnar för mina pälsklingar Laura el Nina!!

#31 Äsch då, jag tycker du tänker rätt. Hittar man rätt hem är det värt att sänka priset ibland. Det man reagerar på är väl när folk sätter i system att ta kullar och direkt dumpar priserna för att sälja fortare.