Hemma igen, underbart
I morse fick lära mig att gå med ktyckor i trappor och nu är jag hemma trött men ändå pigg. Tack för all omtanke. Det har värmt och sporrade mig att jag bara måste klara så jag kom hem
Åh så skönt att veta att du är hemma igen, hoppas bara att du och kryckorna blir bra kompisar…
Välkommen hem!
Välkommen hem! Skönt att du kom hem så pass fort. Lycka till med Piff & Puff (=kryckorna, som vi brukar kalla dem här hemma. Kryckor låter så tråkigt….)
Välkommen hem, och ta det lugnt med kryckorna i midsommar! 
Tack, kryckorns och jsg går ganska bra ihop förutom att jag ibland tar fel fot först. Och de vill inte stanna där jag ställer dem så det gäller att ha närheten till den viktiga griptången. Lugnt blir det i midsommar - inte en droppe ost och kex . en medicin får inte blandas med något alkohol
Välkommen hem till iFokus Leffe! Skönt att höra att det är bra med dig!
Jag och mina katter önskar dig en fin midsommar, om än en midsommar utan ost och kex.. Kanske jag kan ostochkexa för dig också! Hihi!
Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com

Välkommen hem Leffe! Skönt att ha dig tillbaka igen, vi höns har nog saknat att ha en tupp här som håller ordning och reda.
Jag är imponerad av att du kan hoppa på kryckor redan, det var för svårt för mig pga balansproblem så jag fick en rollator istället. Håller med LinusCRX om att namnge de små rackarna, det känns faktiskt lite roligare då, jag har döpt min rollator till Barbro. 
---------------------------------------------------
Att leva utan katt är inte att leva.

Välkommen hem! Kul att du är här igen, Leffe! Här blir det heller ingen ost och inga kex, vi kommer att sitta i bilen en del!
#7 Min rollator heter Rulle och min käpp heter Frithiof!

Välkommen hem.
Stolt ägare till tre La permer
Välkommen hem Leffe!!!
Välkommen hem! Skönt att ha det gjort och hoppas att du snart blir helt "som ny" 
Välkommen hem! Så skönt att det har gått bra!
Härligt att du är hemma igen Leffe! Du är så välkommen tillbaka hit till oss!
#7 Barbro?!?! *fniss*
Mina nya bästa vänner heter Lisa och Stina (kryckorna) och få inte glömma det största stödet näbbet (griptången)
Härligt att du får ha en brud på var sida som stöttar dig vart du än går! Lisa och stina! Kanon för dig, Leffe!
Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com
Vad skönt att "se" dig igen Leffe! Härligt att höra att det gått så bra att du redan är hemma och på benen, om än med lite hjälp från Lisa, Stina och näbbet.

Än en gång, välkommen hem och ta det lugnt och mys med kissarna i midsommar.
www.racerdonnans.se. Medhjälpare på Cornish Rex i fokus.

Välkommen hem Leffe, skönt att allt har gått bra och du är hemma igen
Välkommen hem LeffeD och glad midsommar!

#13 Japp, hon kändes som en Barbro, blå och fin. 
---------------------------------------------------
Att leva utan katt är inte att leva.