Cornish Rex iFokus

Cornish Rex

Etikettövrigt
Läst 600 ggr
Lullan1
0

Sverige-Ryssland

Nå gó vänner, hur går det för Sverige ikväll i ödesmatchen mot Ryssland? Om Sverige spelar oavgjort eller vinner, så går de vidare till Kvartsfinal, men om de förlorar går Ryssland till Kvartsfinal.

Jag tror att de åtminstone spelar oavgjort, men jag hoppas verkligen att de vinner! *heja heja*

MonicaLagerquist
0

3-0 till Sverige VILL jag att det ska bli.Har just varit och köpt chips och gjort dipp så nu inväntar jag bara att det ska bli dags.

Stolt ägare till tre La permer

Lullan1
0

Mmmm… chips, det hade jag ju inga… *klurar* Jag ska nog ta mig en sväng till affären? Glad

emiya
0

Sverige bara måste vinna! Jag tror på oavgjort eller 2-1 till Sverige!

Hmmm, lite choklad går också bra….

Englatassens
0

Ååååå vad spännande!!!!Räcka ut tungan

emiya
0

Ryssland gjorde just mål………..Ledsen

MonicaLagerquist
0

Prutt Rysskland.Ledsen

Stolt ägare till tre La permer

Lullan1
0

Ruskprickar *hmpf* Ledsen

emiya
0

# 7 Alldeles för snällt sagt! Sk**stövlar!

Grrrr!LedsenMorrr!

Eine
0

fast de var dj*t bra!!

Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

Englatassens
0

Ja tjong vikken fart d hade i benen!! Tyckte svenskarna såg trötta å blasé ut i jämförelse….Ledsen

mumsikoff
0

Synd för Sverige, defnitivt, men jag måste ändå känna lite glädje då vårt hemland vann :)

Eine
0

Skrattande Bästa laget vinner ju, så är det bara!Glad

AnneAlva
0

#10 Håller med, det var ingen geist i de svenska spelarna medan ryssarna var otroligt taggade, jag tror att det var det som avgjorde i slutänden. Det var en välförtjänt vinst för Ryssland men visst är det surt att Sverige åkte ut EM, hade velat se fler Sverige-matcher. :/

---------------------------------------------------

Att leva utan katt är inte att leva.

S*Godreign's Cornish Rex

Lullan1
0

Läste på löpet idag att spelarna i Svenska laget var gamla, trötta och fega… Glad …. det kanske stämmer?

Leffe
0

Vem påstod att Sverige spelade fotboll. De gjorde ju inget

Eine
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

stackars grabbar i landslaget..om de vunnit så hade det låtit annorlunda.Även de måsta ha days off ibland.Synd bara att det hände just nu.

Leffe
0

#16 Det är ju det som är så otroligt. Sverige kvalar hela tiden in till de stora turneringar med toppenspel. Sedan i själva turneringen så faller man pladask för det mesta

Eine
0

ja det är märkligt..