God morgon 19 juni
Uppe med tuppen för att åka med Emma till veterinären, hon har problem med ett öra. I samma veva ska vi kolla hur hennes cystit mår. Så i från ca 17 igår och till nu i morse har Emma varit själv i mitt rum med en kattoa fylld med kisskulor. Men tror ni hon har kissat? Nepps, hon tänker minsann inte kissa på några kisskulor!! Jaja, jag antar att hon har en så pass stor blåsa nu att det går att klämma lite på den…
Ha en bra dag allihopa!
God morgon!
Idag ska jag åka in till Vingåker och shoppa lite inför midsommar, annars blir det nog mest till att ta det lugnt. Någon läsning blev det inte igår. Jag satte igång med att klippa nässlor och sly i gethagen istället.
#0 Lycka till hos veterinären!
Ha en fin dag allihop!
Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com
God morgon
#0 Hoppas det går bra med katten!
#1 shoppa lugnt!
Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

#0 Lycka till hos vetten.
#1 jag är lite ledsen över att jag inte har fått se hur ni bor. Det låter sååå mysigt.
Själv skall vi packa, ordna med katterna, fixa för kattvakten och sen åka. 45 mil bär det av idag.
Ha en mycket trevlig midsommar nu! Vet inte om jag kan kolla in något resterande helgen.
En sak till: -Välkommen hem LeffeD hoppas jag!
Natali /Natta, Sajtvärd på Sphynx I Fokus.

Här tvättas och donas samt inköper mat till min son som ska vara kattvakt i helgen.. sedan åker jag till vingåker och firar midsommar. ska bli kul för jag har inte firat midsommar på hur många år som helst.
Glad midsommar önskar jag alla..
God morgon! Har nästan nyss gått upp, bara hunnit duscha innan datorn. Ljuvligt med sovmorgon när man väl får ha det ;) Idag jobbar Sara till fyra. Och innan jag ska hämta henne måste jag hinna massa. Handla, packa lådor, åka till en opelverkstad och besikta den jätteskitlånga repan någon gjort på våran bil, fixa el till nya lägenheten, boka flyttbil… ja massa!
Hoppas ni andra får en lugn och trevlig dag och jag önskar er lycka till med hemkomst, shopping, veterinärer, bilåkande, tvättande och allt annat pyssel idag.
Glad midsommar! :D

Allt gick bra med Emma, hennes njurvärden är bra igen, örat rent, tänderna rensade - hon är som ny!
Tyvärr så hade hon bakterier i urinen men det kan inte vara så allvarligt eftersom hon är som vanligt. Spår av cystit fanns fortfarande… Odling görs på urinen så hon får rätt antibiotika på en gång!
Nu ska jag bara lösa ut henne hos veterinären 

God morgon !
#6…vilken tur…sen kommer det bästa som sagt lösa ut…
.. har ju haft några turer hos veterinären…med olika katter…Alfen biten,,,magsjuka…tänder…kan bara säga…vilken tur att det finns försäkrigar…annars skulle det till med mycket övertid att arbeta för att få ihop 5 siffriga belopp..
..ledig två dagar för att sen gå på min jourhelg på jobbet..alla tre midsommar nätterna…19.00- 07.15..tjohoo…
..ska baka västerbottenpaj och de andra ska ha med sig sill, potatis etc. så hoppas vi får nån tid att äta…
Hoppas ni får en bra midsommar, passa er för osten och kexen..ja ni vet hur oregerlig och sjuk man kan bli…
… Välkommen hem Leffe !!!!!
God eftermiddag!
Sitter på jobbet och väntar på att alla operationer ska bli klara så att vi kan diska, packa, sterilisera och sedan får vi gå hem!!
Har beredskap hela midsommarhelgen, så alla ni andra:
Ha en riktigt härlig midsommar!!!
God eftermiddag!
Precis kommit hem och måste jobba. Datorn på jobbet mår inte bra sedan kl 11….suck. Så hade man ett möte i em som man var tvungen att vänta in. men nu ska jag skriva det dokument som måste fixas idag. Blir lite kvällsjobb fast tja, det är inte så dumt att siita ute på balkongen med Grabbarns som vill sitta i knät…lite trångt bara….2 katter och en dator 
Skönt AnnaS att det gick bra med Emma! Kram från oss!

Jag sitter med svartfärg i håret och har införskaffat lite snygga ´kläder till imorgon. mitt och tildas tåg går halv åtta så stackars tilda får äta frukost på tåget eller hos Twiggie.. Men kul ska vi ha och nappis är nerpackad och klar för att komma till wingåker..
ha alla en trevlig dag med huvudvärk på lördag
Nu måste jag säga godnatt. Har tagit alla nattpiller nu