Idag hämtar vi hem våra missar :D
Idag flyttar äntligen Chanel och Dexter hem! Sitter nu spänt o väntar på att vi ska få åka till dem, men först ska de besiktas hos vet. men efter det så! Känns så skönt att denna långa väntan äntligen kommit til sitt slut :D

Åhhh vad mysigt!!
Det är underbart när man får hem ett nytt litet djur att lära känna..och nu får ni två små på en gång-skönt för dom att ha varandra direkt!
Ta många foton!!Vi gillar ju att kolla på sånt här!
Ha så kul och njut av de små liven!

Lycka till. det finns inget bättre än att få hem sin kisse…hoppas allt går bra för är på första dagen
tackar tackar :D jajjemen läger in en bildbomb när vi kommer hem! ^^
Grattis!! Väntar med spänning på bilder………
Så mysigt! Kattkalas!
Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com

Åh vad avundsjuk jag blir. Det är nog det bästa som finns att få hämta hem sina små bebisar och lära känna dem. Lycka till idag!!
Lycka till! Pappa Sture och Jag vill se massor med bilder här 
//Alexandra

Grattis och lycka till, håller med övriga, BILDER!! 
---------------------------------------------------
Att leva utan katt är inte att leva.

Oj, vilken rolig tid ni har framför er. Kattungetiden går alldeles för fort. Precis som med barn växer dom snabbare än man tror. Så njut av tiden som är full av bus. Ska bli kul att se bilder av underverken.
Vad härligt!
vad mysigt, väntar jag med på bilder!

Åh, vad roligt! Grattis och lycka till!
tackar alihopa vi lägger ut bilder imorgon, håller just nu på att vänja dem med våran vovve william, det går sådär de är inte riktigt förtjust i honom än :P natti natti
Men gosingarna vad mysigt de har det i sitt nya hem. De ser ut att stortrivas redan.

Grattis till de små. Vad härligt för dem att få flytta till nya hemmet tillsammans!

Vilka mysiga bilder och det är ju en bonus att de är supersöta också! 
---------------------------------------------------
Att leva utan katt är inte att leva.
Gullungar!!!
tackar vi är såå stolta över dem :D allt ha gått så bra de äter går på låda leker o stojjar tills de ramlar ihop o somnar :P Bara William (vovven) som ha det lite jobbigt, han vill fram o hälsa men det tycker de inte om, men om nån vecka sådär kanske de välkommnar han också.
Pappa Sture bor ihop med två faraohundar och i början när han kom hem som bebis så tog det säkert 2,3 veckor innan Saga (min äldsta hund) tolererade att han bodde hos oss. Sture klev nonchalant in och tog över hushållet ;) och fortfarande efter 4,5 år så accepterar de varandra med de gillar inte varandra .. Fats det funkar jättebra - alla måste inte älska alla :) och istället så Funkar Sture och Enya , min yngre tjej jättebra ihop och busar och leker jättemycket :) så oroa dig inte för det.. det ger sig med tiden och sedan så kommer du finna dem ndär tillsammans sovandes i soffan :)
en till ;) OBS detta är bilder när Sture och Enya leker - ineg är arg! :)
Grattis till härliga katter :)
Lycka till
# 23 och 24 Vilken underbart vacker hund!
Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com

Grattis o lycka till….
Åååå underbara älskade barnen…. skönt å se att d har d bra (fast d visste jag ju att d skulle få) men ack va vi grät floder när d for… ALDRIG ALDRIG mer ska d bli kattungar här…. man e alldeles för blödig….

Grattis till nya älsklingar.
# 22, ge dem bara tid. När den första katten kom, tog det tre veckor före min gamla hund kunde riktigt slappna av. Men sen var allt fint. Båda djuren måste lärä sig ett nytt språk!
Katten förstår inte i början, att viftande svans menar vännskap - och hunden har svårt att förstå, varför katten kommer bredvid och börjar "murra" (när katten spinner högt). Inte är det så lätt .

Grattis till sötnosarna!