OT: Lycka till Leffe!
Imorgon gäller det, och vi vet att du har fått vänta länge! Jag konstaterade att det var på sin plats med en tråd för lyckönskningar till dig här!
Lycka till från Mig, Elvira, Allan, Fritz, Myra, Getterna och de andra djuren på Bistorp!

Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com

Massa lycka till från oss också!
Vi håller tassar och tummar!!!
Vi tänker förstås på dig också! Det är så skönt att du har fått en tid, äntligen! Här hålls alla tassar och tummar!

Lycka till , från mig också!

Lycka till från mig och sniglarna!
Med Vänliga hälsningar
Myra Dessjack Medarbetare på Reptiler
Håll dig i sängen och spring inte efter alla söta tjejer, det kan göra ondare i höften då…
Ha det gott och hör av dig !
Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora
Lycka till Leffe!

Lycka till Leffe. Det kommer att gå jättebra..sen väntar hårdträning..men det vet du ju redan..
.

Massor av lyckönskningar från oss i Solna också! Krya på dig snabbt sedan.
Lycka till - håller tummrana för att allt går precis så bra som det ska !

Lycka till, Leffe! Hoppas att du piggar på dig igen snart och inte är borta härifrån så länge!

Lycka till imorgon.Tänk på att de operationer som är gjorda är det bästa.
Stolt ägare till tre La permer
Massor av Lycka till från mig och katterna Leffe, snabb bättring!!
Lycka till, jag tänker på dig!

Tummarna och tassarna upp också här.

Kommer tänka på dig i morrn!
Det kommer gå jättebra..och så får du ju en liten "trip" som gör att du inte bryr dig alls när de kör iväg till op.Ganska skönt att slippa oroa sig..Och sen blir det ju inte sängläge, utan träning…lycka till!
Hoppas de har internet om du kommer till något rehab.ställe- lite roligare då!
Tack för alla lyckönskningar. Har precis duschat i världens dyraste schampoo 151 kr!!!!! Ska ta en kopp te och macka innan jag går till sängs. Svält och törst efter kl 24. Upp kl 5 i morgon. Hinner jag så hör jag av mig innan jag åker. Jag är tydligen först på operationsbordet i morgon. Man ska ju se positivt på allt - jag kommer att få middag medan de flesta efter mig bara får kvällskaffe.
Går allt som det ska har jag chans att komma hem på torsdag annars blir det något rehabhem. Nu ska jag klara mig utan iFokus och er flera dagar
Sköt nu om er

Lycka till Leffe!
Lycka till!

Lycka till i morgon Leffe, hoppas allt går bra för dig. Vi håller tummar och tassar

Stort lycka till och hoppas på att du snart är i toppform igen..

Vi håller alla tummar och tassar i Villa Wahlsta också!!
Ja, nu är det bara för oss att hålla tummarna för att allas vår Leffe ska klara sig bra! Det gör han nog!
www.mytwiggs.com

Alla lycka till på den stora dagen Leffe, hoppas vi får se dig här snart igen!
---------------------------------------------------
Att leva utan katt är inte att leva.
Nu på kvällen fick jag ett samtal från LeffeD. Allt har gått bra med operationen och han känner sig ganska okej efter dagens bravader. Leffe ville jag skulle gå in här och medela detta, samt hälsa till er alla!
♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥
Å vad skönt att höra att det gått bra medde! Vad omtänksam han är Leffe. Tillochmed nyopererad tänker han på oss forumister som suttit hela dagen och hållit tummarna.
Detta är nog bästa medicinen för han. Självklart fick jag frågan hur det var här inne. Finemang sa jag! Han skulle ringa i morgon igen.

Tack Leffe och medde! Men säg nu åt Leffe, att det känns lite otryggt här på forumet utan honom - vi klarar oss med nöd och näpp…;-)

Tack medde för att du framförde hälsningen!
Hälsa honom så gott!
JA, han är verkligen omtänksam Leffe. Tack Medde för infon. Hälsa honom från oss om du hör något mer ifrån honom.
Lyckönskningar till dig Leffe även från mig och katterna! :D Är så glad att operationen äntligen blev av, vet hur du längtat! Många varma kramar till dig med förhoppning om att din rehab går lika bra som operationen gått! Kram, kram!
Cherish Gustafsson, S*Shaneequas Cornish rex & Europé
www.shaneequas.com
Det är lite tomt här utan Leffe.. skönt att alla gick bra

Jamen vad skönt att höra att det gick bra. Nu slipper du ha så ont Leffe!!
LeffeD har nu ringt och allt är bara ok med han. Men har en stor smärta, dom har nu i dag jagat upp han ur sängen för att få han och gå en liten sväng med sin höft. Vilket gick bra. Ni må tro han vart glad över era hälsningar. Så det var en glad LeffeD i telefonen.
Härligt! Vi får fortsätta tänka på Leffe! Han repar sig nog snart!
www.mytwiggs.com
Roligt att höra, hoppas att han kommer hem innan midsommar!