Cornish Rex iFokus

Cornish Rex

Etikettövrigt
Läst 341 ggr
Natali
0

OT Vilken bild skall jag välja?

Har varit hos en av de bättre fotografer jag vet om och fotat Ego. Så funderar på vilken eller vilka bilder jag skall välja. Här är albumet.

Min favvo är 11, 12, 15 klockrent, 18, 22. Egentligen de flesta. Hur skall jag kunna välja nu då!

Natali /Natta, Sajtvärd på Sphynx I Fokus.

MyTwiggs
0

13, 15, 16, 22

Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com

Lullan1
0

4, 13, 15, 16  är mina favoriter, men alla var ju fina på sitt sätt!

Eine
0

Inte alls min ras, så jag ska inte säga varken bu eller bä.Att en katt ser så rastypisk ut som möjligt på en bild,är det enda tips jag kan ge.

Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

Dolleminas
0

13 gillar jag bäst eftersom jag gillar helkroppar, goa Ego!!!Kyss

chikan
0

Jag gillar 1 och 15!

Anna77
0

15 19 21 var coolast.Skrattande

AnneAlva
0

Ne 5, 8, 12, 13, 16, 17, 19 och 22 är mina favoriter, hur många får du välja? Skrattande

---------------------------------------------------

Att leva utan katt är inte att leva.

S*Godreign's Cornish Rex

Elica
0

Som bilder tycker jag mycket om: 1, 7, 12, (15) 17 - om "bara huvud" vågar jag inte säga mycket - vet inte hur en sfinks "skall" se ut.;-) Skall öronen se stora ut? Placerad mera som devons eller cornish, skall nosen se kort eller lång ut? profilen rakare eller med en ordentlig stopp… osv. (Jämför t.ex. 4 (devon och 10 cornish;-)

Melle_bus
0

17, 19, 21 och 22. Men helt klart är 17 min favorit. Fast han är superfin på alla……….tufft att välja =)

Natali
0

Hon har en mycket bra profil, det är så en sphynx skall se ut. Även öronen är bra satta.

Jag får beställa hur många jag vill. Men än så länge har jag bara råd med den som är förbetald. Så jag tror jag börjar med nr 15. Sen kommer jag beställa i alla fall två till.  Troligtvis 18 och 22 lutar jag åt.

Tusen tack för alla funderingar. =)

Natali /Natta, Sajtvärd på Sphynx I Fokus.