En liten bild

Sötisar!!!
Godnatt!
Åhh så snygga!!!!!! MER…
Hihi! Dedär två altså!
Förstår att du inte vill slitas från någon av dem :P
Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com
Men hallå, Mr Bells öron kommer ju aldrig sluta växa eller?
Så himla stiliga gossar.

Fina missar! Mair, nu vill jag ha fleeeeer bilder….masssssor av bilder på de små charmplopparna! Pussa lilla Tuffa speciellt från mig!
Med Vänliga hälsningar
Myra Dessjack Medarbetare på Reptiler
En liten bild säger mer än tusen ord… Underbart vackra katter och Lille Bell är helt enkelt underbar 
Hoppas att du och Elin har det lika trevligt som vi hade! Hoppas på en bildbomb under kvällen… eller i alla fall under veckan :)
www.mytwiggs.com
Men jisses så vacker han är, Mr Bell *kär upp över öronen*

# 9 Hahaha! Detdär var för typiskt dig! Kines! Bell har alltid varit en pussgurka, men jag har ju min hemliga favvo i den kullen…
(mamman) Hihi
www.mytwiggs.com
Ja vad säger man *dreglar* VILKA ÖRON……. Ed Tom Bell är en ruggigt snygg hane.. blir ju bara snyggare och snyggare:D Ska bli kul att se honom på utställningarna framöver:) Han lär ju ta allt som går på utställningarna:D :D
Har ju fått äran att träffa dina underbara pjöpar:D

Jag förstår att näsduken åker fram.. Jag fällde en tår då jag satte mig på tåget från dig. Jag kan inte sticka under stor med att jag saknade Chigur ganska mycket…
Vad säger Timmy om att "gubben" flyttar? Det är ju trots allt han som gjort Liwekillen till en sådan pajjas! Snacka om barnuppfostran! Men… man kan ju inte behålla alla… bara nästan 
www.mytwiggs.com

15#Rapport från Chigurh som numer heter Evert Taube.. De har en kastratrexhona innan och allt fungerar utmärkt. De sa att mer orädd och kelig katt får man leta efter, så han mår finemang..
Timmy har ju kvar sin Jack alias Hejpöö alias Göttepär..Förrester Twiggie
så har timmy fått en riktigt stor lägenhet, en ett med kök aldeles bredvid mig..Kul va..