Cornish Rex iFokus

Cornish Rex

Etikettgod-morgon-goddag-godkväll-godnatt
Läst 257 ggr
Leffe
0

God morgon 2008-06-16

God morgon. Usch att gå upp vid den här tiden. Sovit dåligt i natt. Hungrig och trött. Sitter här nu med en katt i knät. Ska göra mig i ordning för trippen till Väsby. Hörs vi inte före helgen så säger jag väl Glad midsommar också.

Sköt om er nu alla vänner

MyTwiggs
0

Glad midsommar och LYCKA TILL Leffe!

Ha en bra dag alla ni andra också!

Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com

majsan
0

Jag och Elin skulle se en film och jag vaknade kl halv sex och har sovit hela natten i en fotölj, nu känns nacke och rygg som de blivit körda i en ångvält..

Lycka till Leffe och kom snart tillbaka och styr upp forumet..Kan behövas en tupp bland alla hönorSkrattande

Ha alla en trevlig midsommar..

Buffy-co
0

Morrn….

Ja- nu ligger väl du på op. så ingen ide att önska lycka till men…hoppas det går bra nu efteråt!
För när du läser detta är ju op. klar och du är väl hemma el. på något rehab.hem..Lycka till igen, med träning osv.
Hoppas du inte har så ont!!

Annars så har jag själv nu resfeber…längtar även efter mina djur men det var värre innan jag lämnade bort dom.
Nu är det flygresan jag oroar mig för..Räcka ut tunganDet är onaturligt att flyga uppe ovan molnen-sen kan folk säga vadsomhelst att det är säkraste färdmedlet osv..(min svåger är pilot..men har inte lyckats övertala mig..)Jag föredrar att vara på jorden och köra  min bil..
Det lär bli lite "sprit-medicin" helt enkelt,Cool innan jag går ombord…vi åker hemifrån vi tre-tiden..
Sambon kör bil till/från arlanda så jag kan dopa mig lite…Skrattande

Ha en skön midsommar allihopa!
Hoppas vädret blir fint till dess..nu lite ostadigt i sthlm..

smirik
0

God morgon

Är så nervös inför andra jobbintervju i morgon men om allt går bra får jag ett mycket spännanden jobb och slipper pendla till Köpenhamn varje dag. Nu hoppas jag bara dem går med på den lön jag vill ha ….. Malmö ligger ju något efter löne nivå jämfört med lönenivåt i Köpenhamn - men vi får se hur gärna  dem vill ha mig Skrattande

#3 trevlig resa

[Wiveka]
0

#4 håller tummarna för att allt går bra.

Råkat ut för magsjuka och bara druckit två glas Coca-Cola och ätit två skorpor sedan kl fyra igår eftermiddag. Började bli dålig kl 02 natten mellan lördag och söndag.

Har sån träningsvärk i magen………

Buffy-co
0

Tack!!GladLycka till med jobbintervjun!

Usch…hoppas du snart mår bättre och får i dig lite Resorb el.annan vätskeersättning..!

Buffy-co
0

Blev dubbelt…lite segt på forumet idag- eller så är jag för ivrig pga resfebern..Generad

PiaW
0

God Middag. Idag är jag och Didi ensamma hemma. Lillan (Enya) är på kastrering idag Ledsen Usch vad jag känner mig elak när jag lämnar missen hos vetrinären.
Men jag får iallafall tid att ägna mig helhjärtat åt Didi och leka med henne, annars brukar Enya snabbt vara där och ta över leken, det lilla busfröet.

Ha en bra dag allihopa!