Småbjuttar

Om solen skiner i morgon ska jag ta fler på Beatrix och maskhonan som inte alls ville vara med idag..
De är ljuvliga, är kär i dem allihopa! 

Häftiga bilder på häftiga ungar! Tack och graulerar.;-)

De är så fina allihopa! 

…jättefina med enorma "lurar"…är svag för den röda…

Blir alldeles knäsvag av alla sötnosar som väller in på forumet. Jag vill men ska inte ha fler..

Jag döööööööööööör……

Lyra/Tuffa är såååå underbar…(inte alls avundsjuk Myra..
)
Vill beställa en "sån" tack!
Någon som har???Nääh…. för de är slut nu!(för att citera Stina i Saltkråkan..ang. en helt annan sak.barn för 25 öre…
)
Men det föds väl nya små Lyror hoppas jag någonstans någon gång…*djup suck med drömsk blick*
(ja..de andra är ju underbara de med…)

Lyra ska ju få en kull i framtiden och de ska födas hos Myra som är fodervärd.. så kanske blir det smålyror i framtiden..

Verkligen läckra små!
Ja, det är ju inte en hemlighet för dig att jag är förtjust i serafina… Vart är hon? 
Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com

Jisses vad de har växt på sig! Men å andra sidan, vad hade jag väntat mig…?!
Jättefina småbjuttar! 
---------------------------------------------------
Att leva utan katt är inte att leva.

serafina är på g, men som du vet så är hon stilla en sekund och iväg som en skottspole..
# 20 Hihi! Jag vet… Jag gissade att det var det det berodde på. Hon är så tokig, och urfin! Du anar inte hur mycket jag saknar alla dina underbara katter! Du får nog ta med dig allihop, och inte bara Nappsan Flappsan när du kommer!
Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com

Har inte haft tid idag att fota men tar nya krafttag imorgon..

Mycket vackra småbjuttar är det 

Lyra eller "Tuffa" är så otroligt fin! Hon är min drömkatt! Mari, du har lyckats föda upp den katt som i mina ögon är det vackraste jag sett! *jublar* Nu är hon ju så liten men helt bedårande och det tror jag att hon kommer att fortsätta vara. Hon kommer att bli så bortskämmd och älskad och jag hoppas att hon och lillprins Allan kommer att bli goda vänner.
Med Vänliga hälsningar
Myra Dessjack Medarbetare på Reptiler
Det är ju tur att man inte har varken råd eller plats med fler nya katter..Sådana här småkryp är alldeles väldigt frestande för en sådan som jag.
Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora
Men åh, såna underbaringar allihop! :) Ge mig en? :P Helst Iorak eller Jorak, ÄLSKADE färgen på dem båda så jättemycket. Så vackra ögon och öronen med mörkare färg på kanten..
Jag är kär :)
Iorak är i mina ögon den snyggaste maskade hanen i Sverige:) Han kommer bli grymt snygg när han blir en större kille.