OT Presentationstråd av kattungarna!
Ingen har väl missat att min sambo och jag fick åka och rädda en kattmamma med sex kattungar från en "flyktingförläggning", de låg längst in under en altan, så Anders fick bryta upp golvet för att nå dem. Nu är alla pigga och glada och tom den minsta som överlevde.*hurra*
Tänkte presentera dem lite närmre. (De är väääldigt söta trot att de inte är Cornish rex)
Mamma Luvan med hela kullen
Sötnosar 

Vilka söker hem? ;)

De är riktigt fina. Visst kommer du presentera dem en och en här?
www.racerdonnans.se. Medhjälpare på Cornish Rex i fokus.
Undrar just om det är en birma eller siames som huserar i området, och har gjort bra länge..?
Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora
#7 har hört att det är en siames som springer där…konstigt att de inte kastrerar den bara…dålig stil.
fler bilder imorgon, om ni vill..
JAAA! Jag vill se mer!
Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com

Sitter här och ler fånigt, de är ju helt underbara allihop! Och Zita och Liza, hur söta får man bli liksom?! 
---------------------------------------------------
Att leva utan katt är inte att leva.
Åh… de är ju helt ljuvliga så fluffbollar! Visst ser de väl ut att bli lurviga, eller?

#6 & #8 Tusan att det var hanen som var såld då :P Min bitchiga brud här hemma säger att en till grabb är ok, men jag är tveksam att hon skulle vara trevlig mot en hona… De är förbannat söta och skulle verkligen göra sig rent utseendemässigt med mina andra katter ;)
Någon som vet färgen på #6 & #8??
# 18 skulle tippa på blåagoutimaskade med vitfläck (?)
Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com
6 tror jag är brunmaskad och 8 blå, med mönster förstås!Och lite vitt här och där!
Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

#20 jag vet verkligen inte. Trodde väl inte att hon skulle gilla grabben jag tog hem för ett år sen heller, men det fixade hon fint.
Tror nog att du får sluta visa bilder på sötnosen nu! Framförallt om det är som Eine tror att hon är brunmaskad… :P

Oj, kära nån, så söta! Hoppas alla kan hitta bra hem!
Om jag inte sagt det förut, all eloge till dig Anna77 och sambon för en sådan insats! Tur att ni finns!