Cornish Rex iFokus

Cornish Rex

Etikettgod-morgon-goddag-godkväll-godnatt
Läst 502 ggr
Leffe
0

God morgon 2008-06-14

God morgon. Idag blir det teve för hela slanten - trav, fotboll och speedway.

Sköt om er

MyTwiggs
0

God morgon! Jag städar idag.

Hade besök av en gammal vän igår kväll. Det var trevligt! Nu ska jag skura kattlådorna, torka golven och städa lite hemma.

Ha en fin dag!

Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com

Lullan1
0

God förmiddag!

Här regnar det om vartannat, och det blir väl en innedag idag. Det är helt ok ibland det också.

Jag kan bli lite stressad på sommaren av det fina vädret, att man måste UT i solen och hitta på en massa saker. Därför är det mysigt när det regnar och åskar, för då kan man vara inne med gott samvete och pyssla och baka.

Är spänd och förväntansfull inför matchen ikväll, tyvärr så tror jag att Sverige förlorar, men jag hoppas att jag har fel Glad

A-M.H
0

God morgon !

Härligt med regn..Skrattande..välbehövligt….säger som Lullan man kan vara inne och pyssla med gott samvete…så idag blir det lite städning, fotboll och trav..vi hade 7 rätt förra veckan..faktiskt men utdelningen var så liten 3 000 lite drygt att dela på flera…suck…

….men ikväll… ikväll..sen förstår ni när pengar flödat in så flyttar vi till Gotland…ja ja men….stooort hus nära vatten…långt från grannar….and so on… so on…

…nu ska bara miljonraden lämnas in och sen är det klart ….eller…Penga munFundersamGlad

Ha en underbar regnfylld dag !!!

LinusCRX
0

God dag!

Håller med övriga att man med gott samvete kan hålla sig inne  Skrattande. Städat har vi gjort nu på fm och grabbarba busar rejält just nu. Jisses de har verkligen inga bromsklossar. Det sladdas rejält i kurvorna….

Resten av dagen ska jag nog bara ta det lugnt efter en vecka med sena utekvällar varje kväll. Inte bra…

Ha en bra dag alla!