Cornish Rex iFokus

Cornish Rex

Etikettallmänt-cornish-rexprat
Läst 760 ggr
Rexjen
0

Hälsning från Rex Dandy-gänget

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Satt med PS och fixade lite nya bilder till veckouppdateringen då telefonen ringde, när jag kom tillbaka så låg Jonas nöjt och sov på tangentbordet. Han har fixat till inställningarna i PS så jag håller på att bli tokig, jag får inte tillbaka dem som de var innan! *Suck!* Så det blev paus i bildretucheringen… Ja, ja här kommer några av de bilderna jag hann med.

Lilla gosJonas som även på senare tid har börjat med it-support, dock inte som matte vill ha det.Räcka ut tungan

Rexjen
0

Någon bild på Mindy hittade jag med.

Rexjen
0

Vår supermamma Pullan, som nu "bara" har åtta barn, diar glatt Jonas och Anti-Joans än. Kolla in snyggingtuttarna på sötaste Pullan!Kyss

Rexjen
0

Hörredu, din lilla filur! Ska du ha stryk? Jonas och Gafsan

Rexjen
0

A-Js profil, Lilla My i bakgrunden.

Rexjen
0

Jonas neeesa!Glad

Rexjen
0

Halvbror och farbror Charlie.

[Wiveka]
0

Men vilka finingar!!!

Aje-T
0

Fantastiska bilder! Men Jonas då, tänk att ha en så fin IT support……

flis
0

KyssGosiga." Min Nova har likadana tuttar utan att ha fått ungar."

Fickludd
0

fina bilder på sötnosarna!

jag har försökt att skicka över bilderna från mitt besök, men internet här i skogen är  så långsamt, så jag får helt enkelt ta med mig datorn och kapa nåt annat modem för att få iväg dem… men de e på väg iaf!

Lullan1
0

Härliga bilder! Jag skrattade gott åt tuffingen Gafsan i #3, inge stöddig alls Räcka ut tungan

chikan
0

Meh. Var är bilderna på alla de andra små-isarna!? Skandal! När får jag komma och hälsa på? Flört Martin påstår att de små inte har växt något alls medan Jonas har växt massvis! Men så är det ju inte, det ser ju jag.

kissan78
0

Har Jonas inte hittat ett hem än??? Bara säg till om du behöver ett åt han! ;) Kyss

S*Kattmillas Sphynx  
www.kattmillas.se

Rexjen
0

Tänk vilken kille jag har, efter att surat över att alla inställningar var helt blaj och jag öppnade PS igen funkade allt, konstigt? Undra vad lillkillen hade tryckt på för tangent?

#10 Lugn i stormen, de kommer då de kommer. Kan inte vara lätt att sitta i skogen och ska surfaRäcka ut tungan 

#11 De små busfröna verkar inte ha förstånd att vara rädda för någonting 

#12 Klart de har växt massor, de är överallt! Du får ta med Martin över någon kväll så ska han få se att de har blivit större.

Flört 

#13 Nä, det är ingen som vill ha honomLedsen Han som är världens gosigaste och underbaraste!Kyss

Spotless
0

#2 vilka tuttar alltså!

#5 det där är en näsa att bli kär i!

#14 det är nog tack vare midsommar, sommar och semester som det är lite svårare just nu att hitta rätt hem åt våra små sötnosar. Av olika anlednigar sade jag ifrån till min norska köpare som bokat Tummelisa för länge sedan och jag har ännu ingen ny spekulant. Bestämde mig i och för sig så sent som för 1½ vecka sedan att hon inte skulle flytta till Norge.

Ni kommer att hitta rätt hem till söta, röda Jonas snart! Ingen som kommer hem och träffar honom kan motså den där grabben och/eller näsan!

Det ska bli jättespännande at se A-Js utveckling, han ser mycket lovande ut. (men det vet ni ju redan!)

chikan
0

#15 Jo jag! Kunde motstå alltså. Även om det var gryyyyyymt svårt. Och ännu värre blir det säkert nästa gång jag går och hälsar på om gos-Jonas fortfarande bor kvar hemma.

smirik
0

Vilka fina kattungar…helt underbar bildserie Kyss

Buffy-co
0

Jättefina bilder..på såå söta gosnosar!!

Ja..*suck* Jonas är ju en riktigt goskatt-underbar färg och…….marsipan gos- neeeeeesa!!Kyss

Rexjen
0

#15 Jag har funderat på om det är pga av sommaren, och det låter som en helt rimlig förklaring. Det gör inget om han får stanna ett tag till, det dumma är att han bara blir charmigare och charmigare för varje dag som går och det kommer bara att bli svårare att skiljas ifrån honom.

AnneAlva
0

Superfina bilder, den med mops-Gafsan är min favvo! Skrattande

---------------------------------------------------

Att leva utan katt är inte att leva.

S*Godreign's Cornish Rex

Dolleminas
0

Vilken mysbild på #2… snacka om matbarGlad, du får gärna skicka upp Jonas…Räcka ut tungan det är tur att man kan få njuta av dem via nätet iaf… Hoppas vi ses framöver…

kissan78
0

Åhh!! Att vackra Jonas är kvar, ni skulle helt sonika tagit en omväg när ni var norröver o sväng förbi m honom här! ;)

S*Kattmillas Sphynx  
www.kattmillas.se