Utvikningsbrud
Inspirerad av Monica och hennes söte Wilmer kommer här nu en liten bildserie på "min" vackra Teskedsgumma. De första två tog jag genom fönstret, var ju rädd att jag inte skulle hinna med. Men damen låg kvar och visade upp sig en bra stund (som ni ser). Tummelisa verkade vara nöjd med att fungera som stöd för de vackra rasbenen, eller vad säger ni? 

Fullständigt bedårande!!! 

Åhh…hon är SÅ vacker! Vill ha!

Mera bus!
Thea/Teskedsgumman bor som sagt med familjen Ericsson. I hemmet finns även S*Pinglornas Maud, S*Spotless Nickel (från mig) och S*Fulans Nils (egen uppfödning). Båda pojkarna är kastrater och kommer att bli härliga lekkamrater till lilla Thea. Maud är den som ser till att styra upp hela gänget så att de inte blir allt för oregerliga.
Hoppas och tror att vi kommer att få veta lite mer om Thea och de andra katterna hos S*Fulans här på forumet fram över. Jag vet i alla fall att hon är efterlängtad och älskad, det räcker långt för mig.

#4 ja, visst är hon!
#8 hehe, tror att det blir svårt Nathalie släpper henne inte ifrån sig i första taget.

Så fin hon är.
Stolt ägare till tre La permer

….looooooooove…

Kan bara gratulera fulans för lillfröken! Samtidigt suckar jag av lättnad att alla från denna kull så småningom flyttar - de har nog väckt lite för mycket habegär!!!!
Hon är helt fantastisk!
Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com
Wow vilka läckra spiror! Hon är ju helt fantastiskt söt redan nu, vad ska det bli av? 

Ljuvlig är hon..precis som hela stora kullen…och vilken rosa marsinpan-gosnos hon har, måste jag som vanligt tillägga
#13 Välkommen- kul att vi får följa henne här!!

Å Nattis, hon är ju underbart söt lilla Thea! Måste få komma hem till dig sen när sötisen anpassat sig och hälsa på henne och de andra katterna = )

#13 - Vad kul att allting gått bra med henne! :D
Måste också komma och hälsa på. Jag vet inte om jag hinner innan jag åker till Furuvik, vi får se :)

#11 och #12 det börjar faktsikt kännas som att ni skulle kunna betraktas som omvända… ? I alla fall A-M.H
Monica känns väl aningen mer osäker… kommer nog aldrig att gå!?
#13 vilken underbar bild! Där ligger hon bra sötnöten
och Nisse ser inte så lite nöjd ut han heller. Har du inga bilder på nya bädden? Blev lite nyfiken när du berättade om den. Pussa på allra sötaste lilla Thea från mig och även på Nickel och de övriga också förstås! Smack!!!
#14 hihi, vad roligt att du tycker så!
Men helt lär du ju inte bli av med dem ;) 3 av dem har ju mattar här på forumet. Plus att både Tosca och Toulouse stannar i min ägo.
#15 mm, kan inte säga emot dig alls… ;)
#16 där snackar vi lååånga spiror… hoppas att hon fortsätter att utvecklas bra.
#17 har nog inte fattat det innan… men du verkar lika svag som jag för rosa näsor. 
#18 och #19 gissar att ni och Nathalie är vänner, kanske till och med går samma utbildning? Hoppas ni har möjlighet att besöka lilla Thea och de andra katterna, de är ljuvliga hela bunten. (fast Nisse har jag själv ännu ej träffat)

Himmel, hon är one of a kind! Jag är helt förälskad! 
---------------------------------------------------
Att leva utan katt är inte att leva.

får man dregla på ett forum?…båda bedårande och vacker är tjejen 

#20 Javisst, du har helt rätt ; ) Vi är vänner till Nattis och går samma utbildning. Självklart kommer vi att smyga hem dit för en mysstund med Thea och de andra katterna i sommar, å ha med oss kameror i högsta hugg! = ) Nisse jag kan avslöja är en supergo och charmig kattkille!

Ja jisses Spotless, att du bara kunde göra dig av med den skönheten. Fast Tosca och Toulose går ju inte heller av för hackor….

#24 inte var det helt lätt inte, men som du säger de här två är inte så illa de heller.
Toulouse och Tosca
Tosca är vacker till och med med en fot i ansiktet
Toulouse, lite trött men rätt söööt!
#21 och #22 vad gulliga ni är, tack!