Sundsvall 7-8 Juni?
Lite nyfiken vilka som kommer till Njurunda till helgen.
Jag skall dit med Stacie, Evita, Candy och Heman och samåker med Veronika och Tjorven.
www.racerdonnans.se. Medhjälpare på Cornish Rex i fokus.

Vita S*Jazz-Annas Animal Blaec kommer dit och gör sin utställningspremiär :-)
Jag ska dit med Zorro, Chino, BeeBee och Vile. Fjant får vara hemma o kurera sig ordentligt efter BeeBees påhopp.
S*Kattmillas Sphynx
www.kattmillas.se

Vad kul!!! Lär nog inte kunna (och vill såklart inte heller) missa den gullungen. Antar att han utvecklats lika fint som syskonen. Skall bli kul att se honom igen.

#2 Trist, jag som sett fram emot att få pussa lite på Fjant. Nu sitter jag ju också så nära men har varit upptagen hela kvällen. Trodde första att jag skulle få chansen att "vållgästa" dig lite denna gång men det gick inte. Imorgon måste jag åka direkt hem (från Övik) och det snabbt, eftersom Filippa har vårfest på förskolan.
Jag ska dit på söndag med "lillan" dvs Alma..

Jag fick höra att de söker assistenter, då en hoppat av. Lycka till nu alla.
Jag skall vara hemma och ehhh. göra annat nån av nätterna… Jag är ju lite party sugen nu…
Natali /Natta, Sajtvärd på Sphynx I Fokus.

Vi funderade på att anmäla och nu då jag ser att ni alla roliga norrlandsmänniskor ska dit ångrar jag mig lite!
Ja, ja! Vi kanske ses snart iaf.
#7 du vet ju vad man säger… "snålheten bedrar visheten…" 
Vi får väl hålla kontakt på nåt vis så du får känna dig som om du vore på plats…
Hmm du har väl hela hemmet fullt av bebbar det är ju också kul…

#7 Synd att det inte blev av. Det blir inte så många utställningar för oss i år eftersom vi planerar utlandssemester och kanske kull!
Gissa om jag är less. Jag har förlagt Evitas och Stacies stamtavlor. Har letat som en tok sedan igår. Det vore bara så typiskt om jag inte skulle få ställa Stacie denna gång heller (efter att vi inte kom med i Östersund).

#8 Hi hi, jag skulle säga "latheten bedrar visheten" vi satt och funderade på om vi orkade köra till s-vall och det kändes så långt, vi är båda väldigt morgontrötta
Det blev CCC istället…Vi har bokat in övik nästa år iaf
Jag ska se till så vi varken har kull eller är i USA då
Trist att jag missar er då… Skojsigt med utlandssemesterplaner! Är inte alls avundsjuk
Jag håller verkligen tummarna för att du hittar stamtavlorna!

#10 Jag skall just till USA i höst mer exakt Florida i 15dgr med familjen. Just nu känns sommaren som en transportsträcka, men jag skall försöka njuta lite.
Skall boka i Övik jag med så ses vi i alla fall där om inte tidigare.

#10 Nämnen CCC ska jag ju på! Roligt, alltså i Juli.
Natali /Natta, Sajtvärd på Sphynx I Fokus.
# 2 Elvira önskar sin bror lycka till på utställningen. Själv ska hon göra sitt bästa i Örebro på söndag!
Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com
Ja nu har vi kommit till hotellet efter en lååång dag på utställning. Vile fick ex1 och det enda domaren kunde klanka ner på var att hon tyckte att hans ögon var liiiite för små för tillfället. Annars tyckte hon väldigt bra om honom men i nomet så vann en devon som var riktigt bra typad men väldigt naken tyvärr.
Zorro fick sitt cagpib trots allt, han fick tom komma upp i nom. Sirppa som dömde honom tog bara upp dem katter hon tyckte förtjänade komma upp, hon gallrade rätt hårt bland dem som fick komma upp så att hon ens tog upp Zorro igen blev jag rätt paff över. Vann gjorde en EC burma(??) som även är dsm. Den katten vinner i princip alt så jag visste redan innan hur det skulle gå.
Chino fick ett CACE till och det var riktigt skoj det med.
Är riktigt nöjd med dagen men nu är det snart dags att lägga sig så man orkar med morgondagen!!
Vile önskar syrran lycka till i Örebro!
S*Kattmillas Sphynx
www.kattmillas.se
Grattis!!
Vad roligt! Grattis 

Grattis!
# 14 Syrran hälsar så hott och grattar sin bror Vile! Själv fick hon också ex 1 av Lena chapman som tyckte att hon var elegant, hade jättefin päls och en förtjusande svans. Bara liiite för klen haka, men inte något allvarligt. Elvira är så stolt!
Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com
#18 Grattis syrran!!!
På söndagen gick det lika bra om inte ännu bättre, Zorro blev faktiskt NOM då, till min stora förvåning. För mig är han ju självklart jättevacker men med hans 'lilla' mage så trodde jag ju faktiskt inte han skulle bli nom men Alva Uddin sa att han är såååå vacker o näst intill perfekt förutom hans mage ;) Ingen röst i panelen men jag är bara glad att han kom sig så långt min lilla gris. Vi ska fortsätta bantningen.
Måste bara få skryta om min BabyBelles mormor GIP EC Charolais Filippa, domaren som dömde henne blev alldeles till sig och sa att det var den perfekta rexen!! Hon lovordade henne så mkt! Känns skönt att ha det i stamtavlan. ;)
Vile fick ex1 och BabyBelle likaså, hon hade tom konkurrens hennes kullsyster var där o vart ju lite glad att BeeBee blev nr 1. Syrran är mer lik pappa Zorro så jag visste faktiskt inte riktigt vem jag skulle hålla på. ;)
Chino fick ännu ett CACE o Hanne Sofie var sååå förtjust i han (som alla andra katter hon dömmer)
Nu är jag less o trött men så glad över att ha få träffat en massa bekanta!
S*Kattmillas Sphynx
www.kattmillas.se
Just det AnnaS, såg den vita underbara killen från dig!!! Han är ljuvlig!!!
S*Kattmillas Sphynx
www.kattmillas.se

#19 Såg nu att du skrivit dina resultat här. Måste säga grattis igen till alla dina raringar och såklart att snyggingen Zorro tog sitt NOM. Han är ju så läcker och inte alls någon gris.
#20 Kan bara hålla med, sen hade han ju en trrevlig matte också… hoppas hon "tar tag i saken" och blir medlem här som hon funderade på…

#20 #21 Håller med. Han har blivit riktigt stor och fin. Grattis till hans två cert också. Jag gav henne en info lapp om forumet och hoppas hon nappar. Det lät som sagt så. Jag hoppas vi träffas snart igen i alla fall.

Grattis till fina resultat!
Grattis till resultaten

#20 Ååååh, vad skoj att ni gillar honom!! Jag har inte sett honom sedan han flyttade och det var ett tag sedan :-)
GRATTIS till alla fina resultat!!