Rapport från Mindy!
Jag har fått jättefina bilder av Mindys nya matte. Mindy kände sig direkt hemma och hon passade på att sno nya husses mackpålägg redan samma kväll
Hennes cornish-kompis som redan bodde i lägeneheten var väldigt skeptisk från början. Men Mindy har börjat charma honom. Mindys lillhusse på ett år gick och styrde henne i en gåvagn redan första dagen och de två har verkligen hittat varandra.

Vilka fina bilder på en vacker tjej 
Ååååhh! Mindy!
Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com

Men gullegumsan då. Hon är bara för ljuvlig. Älskar bilden på #4
Helt underbar!
www.racerdonnans.se. Medhjälpare på Cornish Rex i fokus.
Men snuuuutt! Hon är för söt. *kär* Du har inte lyckats lura hit de nya ägarna så att vi får fler rapporter?
Sötnos!!!

fantastiskt charmig liten tjej! Kul att se bilderna!
Med Vänliga hälsningar
Myra Dessjack Medarbetare på Reptiler

Gosegull
….Helt ljuvliga bilder..särskilt #4 och #5…vilken blick hon har!
Men hennes killkompis ser ju urgullig ut-han kommer nog smälta helt av hennes charm snart !! som i #3 - "måste bara visa lite stolthet först"…så sött!!
PS. Håller med #9 - du kan väl försöka lura hit matte/husse så vi får lite mer rapporter??
Haha..vi forumister tycker vi "äger" ungarna…
Men….vi följer dom ju ganska länge med stort intresse från nyfödd till flytt… DS

Åh, vilka ljuvliga bilder!! Och vilken underbar rapport att få från nya familjen <3 Jag blev så himla full i fniss av bilden på pyttepyttelilla Mindy brevid hennes nya gigantiska kompis i #2. Åsså kan man ju bara inte bli annat än tokkär i "Mindyneeesan" i #4 och #5 

Vad roligt! Lilla charmtrollet Mindy har snart snott även kastratkompisen om sin högra tass, vem kan undgå att falla för den damen liksom!? Hennes näsa ser mycket pussvänlig ut. 
Vilket charmtroll

#6 Mindys matte är verkligen tokduktig på att fota!
#7 Bild #5 var bara för dig!
#9 Ska tipsa dem om denna sidan.
#12 Hi hi, klart han måste visa lite stolthet först.
#13 Haha, jag med! Jag tänkte var hon så liiiiiiten?!
#14 Jag har fått rapport om att nu busar de med varandra, och räjsar på kvällarna!

Jättesöta bilder och jag tror som flera andra att "den store vite lunsen" kommer att smälta väldigt snart, tror att det är svårt att motstå en busig Mindy särskilt länge. 
---------------------------------------------------
Att leva utan katt är inte att leva.

Bedårande söt!