Fayans nya kompis =)
Skulle skrivit för länge sedan och berättat om denne lille herre som för tre veckor sedan flyttade in hos oss…………….men så springer bara tiden iväg på något konstigt sätt.
Här är han iaf, Lobyns Curry en mink seal spotted Bengal…….världens charmtroll som verkligen lever upp till sitt namn. Han kurrar i tid o otid spelar ingen roll vart han är eller vad man gör för han bara kurrar hela tiden……..låter som en liten motor =)
Fayan har verkligen tagit honom till sitt hjärta. Redan efter en dag låg de och sov bredvid varandra och redan första dagen så lekte med varandar om än lite avvaktande.

åh bengal! de är såå fiiiina, är dock allergisk så vi får nöja oss med cornish rex ;) och det klagar vi inte på ^^ tvärtom tuuur att vi tåle dem 

Vilka stjärnor…den lille är gudasöt…
Underbart!
Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com
Åhh, en bengal……vill oxå ha men allergin spökar…….

Söt .Min man vill ha en snöbengal med det vill inte jag.
Stolt ägare till tre La permer
Mmmm, vilken liten goding! 

Vilken liten goding….Bengaler är så vackra Grattis
så söta kort! #6 vilken härlig sovställning!!

Vicken sötnos.

Jisses vad söt! Älskar bilden från utställningen när han ligger utslagen i sitt krypin. 
---------------------------------------------------
Att leva utan katt är inte att leva.

Söt katt!!

Fantastiskt fina katter, båda två!
#7 En liten fråga om bilden :P Får du ha dina torkade rosor ifred för de små vildarna? Om jag hade torkade rosor på väggen så skulle de bli pulvriserade på en kvart 
Med Vänliga hälsningar
Myra Dessjack Medarbetare på Reptiler

#19 Ja faktiskt, än så länge har de varit orörda =) men vem vet hur länge det varar ;-)
Här vågar man inte ha saker framme.. hihi! Synd att man är så inredningsintresserad!
Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com