Cornish Rex iFokus

Cornish Rex

Etikettgod-morgon-goddag-godkväll-godnatt
Läst 420 ggr
Dolleminas
2008-06-10 08:52
0

Gomorron 10/6!!

Vaknar av ett smattrande regn, äntligen!!! Glad jobbade till midnatt igår… trots det är jag redan uppe (hur det nu gick till…)

Hoppas alla får en bra dag under paraplyet… Flört

majsan
2008-06-10 09:49
0

Kan du inte skicka hit lite regn..Här är så torrt så gräsmattorna är helt bruna..

AnnaS
2008-06-10 09:57
0

God morgon!

Vill också ha lite regn! Det kom några droppar i lördags i Örebro och man stod frivilligt i regnet för att det var så skönt!

Full rulle på jobbet igen, är ansvarig för sponsortältet på stadsloppet på lördag helt plötsligt. 14 kvm tält med Wii-spel, företagspresentationer och en massa godis. Resten av kontoret ska springa och jag ska tydligen göra allt annat Skrattande Hoppas jag får hjälp att resa tältet och köra bord, för de får inte plats i min Prius…

amateuse
2008-06-10 10:14
0

Tycker synd om studenterna som går ut nu och imorn i Umeå…

Några handfasta tips på hur man tar urinprov på sin katt. De måste skämta.

mumsikoff
2008-06-10 11:01
0

Här bär det av till sura läkarn för ett sista besök…. Ska bli skönt att få det  gjort… Annars så måste jag också hylla regnet, det är jätteskönt med lite svalka såhär efter de senaste dagarnas värmebölja :)

MyTwiggs
2008-06-10 11:01
0

God morgon! I natt har jag för första gången på en vecka sovit ordentligt. Jag har ju, som ni förmodligen läst lidit av en förgiftning sedan en vecka tillbaka och började med aktivt kol igår. Det var en svart pysande och bubblande historia som man skulle dricka… det stred mot allt förnuft, men det blev bättre.

Ha en bra dag!

Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com

Leffe
2008-06-10 11:25
0

God morgon. Här är det lugnt. #5 Hoppas det hjälper

Sköt om er

AnneAlva
2008-06-10 12:45
0

Goddag!

Idag ska jag in till Gipssalen på akademiska och byta mitt gips, det liksom glappar lite så det ska bli skönt! Svalare här idag också, finns inget som beskriver hur skönt jag tycker det är!!!

#5 Låter ju som en riktig häxbrygd, tur att den iaf hjälper… Glad

---------------------------------------------------

Att leva utan katt är inte att leva.

S*Godreign's Cornish Rex

Elica
2008-06-10 13:58
0

#5 Usch! Förgiftning? Vad i himmelns namn har du fått i dig?… Hoppeligen fick du veta vad förslags förgiftning det var?