Katt på menyn?
Fruktansvärt är bara förnamnet!
Var glad och må bättre!
De vilda djurens värld
Fyyyyyyy *vänder sig i magen* Jag vet att du varnade för att det ej va för känliga… Trodde inte att ajg va så känslig… Nu ångrar jag bara att jag tittade :( Hur kan man?? Sjukt!

Tror på ditt ord. Vill inte titta mår bara dåligt.
Hmmm.. vet inte vad jag ska säga, faktiskt…
Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com
kommer INTE att titta.. är för känslig.
Åhh herre jävlar. Vilken sjuhelvetisk bild (ursäkta alla svorsomar…) Hur kan man få den idéen?
…det där var nog det äckligaste jag sett på länge…

Vidrigt äckligt…
Otroligt osmakligt sätt att uppmärksamma dålig djurhållning på - som tydligen var deras syfte..
Men iofs - de säger ju att den kraftiga reaktionen var precis vad de ville få fram..Att vi behandlar våra husdjur som "prinsessor"-men struntar i hur grisarna behandlas(och just i Danmark har man faktiskt en hemsk svin-hållning med fastkättrade svin genom trynena-de kan inte lägga sig tex..Jag köper aldrig danskt kött..)
Och…visst, jag kan faktiskt tycka det är lika hemskt att äta häst tex-som katt…men skulle självklart inte klara att äta katt!
Jag är en så´n som förtränger att det kött jag äter verkligen kommer från en gris eller ko…eller djur överhuvudtaget!
(kan inte äta häst..)
Jag vill egentligen vara vegetarian men klarar det inte riktigt….fastän jag var det en period när jag var yngre..
Så…på ett sätt får denna vidriga bild mig att tänka åter igen -
hur F-N kan jag äta djurlik????
…
Som Buffy-co säger, inte mer omoraliskt än att äta gris, ko eller något annat djur. Dessutom hade nog den här katten haft ett bättre liv än ovanstående djur, som fötts upp under industriliknande förhållanden. Nej, för mig är det rent hyckleri att anse att vissa djur kan odlas upp och ätas men inte andra.

Instämmer ovan med Buffy-co och Clee..
Jag skulle personligen aldrig äta katt eller hund för den delen men att hänga upp djur på krokar eller kättingar innan de är döda på löpande band som dessutom levt ett totalt isolerat liv från allt som kallas djurliga rättigheter och plågsamma djurtransporter där de blir slagna eller elchockade om de inte går anvisad väg in i slaktbilen..Vissa djur dör av stress,törst, värme och flertal har brutna ben när de når slakteriet.. Så det tjejerna ville ha fram var den dubbelmoral som vi insitter, även om de gjorde det på ett osmakligt sätt.
Jag vill inte se länken , det räcker med min livliga fantasi.
Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora
#10 Väääligt smart av dig!!
Man vill helst inte ha sett… Undra varför man tittar…?

Jag är för blödig, kommer inte att kolla länken. #7, #8 och #9 kloka ord. Jag är sedan länge vegetarian och kommer så att förbli.