Cornish Rex iFokus

Cornish Rex

Etikettgod-morgon-goddag-godkväll-godnatt
Läst 324 ggr
Leffe
0

God morgon 2008-06-08

God morgon. Somnade tidigare än vanligt i natt, men har bara sovit hälften av vad jag brukar. Det har i alla fall kommit en ordentlig skur ute efter att jag somnat för det är alldeles blött ute t.o.m. på min balkong. Nu skiner solen igen. Ska nog lägga mig en stund till

Sköt om er

Lullan1
0

God förmiddag!

Är på väg ut till golfbanan, solen skiner och det är underbart väder ute!

Ha en bra dag!

Gittan
0

Dagens. Jag har hela förmiddagen hjälpt till med gärdens djur. Nu har jag paus och ska sedan med min egna hund på promenad i skogen. Ha nu en riktigt härlig dag.

Var glad och må bättre!
De vilda djurens värld

Anna77
0

Idag tar jag det lugnt. Sambon har diskat och städat och lagat mat och jag har bara softat. Han är guld värd!

Imorgon ska vi kika på ett hus! Hurra! Är jättenervös..

Ha en fin solig dag på er!

geiputaus
0

God eftermiddag! Här har det varit full rulle. Har knappt sovit senaste nätterna för utställning och allmänna sömnsvårigheter pga värmen… SÅ imorse försov jag mig MASSA… Men min underbara syster (som sovit här hela helgen) väckte som tur va mig så jag hann drick en skvätt kaffe innan jag var tvungen att springa till jobbet <3

Har jobbat hela dagen och sitter nu vid datorn med förbud att gå in i köket där min älskling och min syster har hemlisar för sig… Serpentiner och fint dukat bord är va jag ser. Om 45 minuter kommer gästerna till mitt 25årskalas! :D

Hoppas ni har en fin dag och att det går bra för alla här i Örebro som ställer ut idag *håller tummarna*

flis
0

Go kväll allesammans och ett Stort Grattis till geiputaus. Det var längesen jag fyllde 25, men kommer ihåg att det var en härlig tid. Hoppas du blir uppvaktad ordentligt.

MyTwiggs
0

God kväll! Jag känner mig overkligt sliten efter den senaste tidens konstatna stress kombinerat med sjukdom.

Utställningen har varit Jättebra och vi är mycker nöjda med bedömningarna.

Hanna och Jimmy har nu varit räddande änglar. Underbart att ni ställer upp för oss och låter oss bo hos er, skjutsar hem oss… och inte minst: Tack för att ni hjälpt mig med lillkatten! Vänta.. dagens ros på väg!

Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com

Hanna-H
0

#6 Det är lugnt, vet du!

RacerDonnans
0

#4 Grattis i efterskott till 25åringen!

www.racerdonnans.se. Medhjälpare på Cornish Rex i fokus.

Inlägget är låst för nya kommentarer