Cornish Rex iFokus

Cornish Rex

Etikettgod-morgon-goddag-godkväll-godnatt
Läst 661 ggr
smirik
0

God morgon 9 juni 2008

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

God morgon

I dag får vi besök från USA, det är uppfödaren till Novas mamma som kommer.

Vi har ju utökad vår kattfamilj med lilla Nova som på söndagar heter Yeomans Izanova of Wasa-Gathi. Bilder på Nova kommer när hon har vänjat sig lite på oss.

Ha en underbar dag alla

LinusCRX
0

God morgon!

Ledig på förmiddagen idag. Skönt! Mn känner sig lite dagen-efter. Två grabbar och en matte har sovit som stockar inatt Skrattande

#1 Vilka sötnosar på bilden!Kyss

AnneAlva
0

Godmorgon!

Idag ska jag försöka ta tag i mina redaktörsplikter för klubbtidningen, svårt när man inte kan sitta som man brukar framför datorn… Ledsen 

Nu måste jag ju säga att jag är hemskt nyfiken på hur det gick i Örebro på NERKs utställning, är det verkligen ingen som vill dela med sig av resultaten, jag går ju under här! Flört

#0 Kul med besök så långväga ifrån, hoppas ni får trevligt!

---------------------------------------------------

Att leva utan katt är inte att leva.

S*Godreign's Cornish Rex

LinusCRX
0

#2 Jag startar en tråd så hoppas jag den fylls på med resultat av ägarna

Leffe
0

God förmiddag. Idag har jag tvättstugan och ska börja ta tag i vår klubbs utställning på husdjursmässan i trettonhelgen.

Sköt om er

Hanna-H
0

Jepps, inatt är det jag som fått en ganska isärhacka sömn, men det gör inte så mycket när Lillan kurar ihop i halsgropen och spinner Flört

Så idag tar jag hand om lillkatt, städar upp efter utställningshelgen och tänkte dessutom fixa me lite annat.. phew.

MyTwiggs
0

God morgon! Jag är fortfarande inte frisk och har fått ett riktigt bakslag. Jag ringde vårdcentralen och ska eventuellt dit i eftermiddag. Någon typ av förgiftning misstänks och jag är väldigt orolig eftersom jag haft problem med levern. Håll tummarna för mig!

Annars blir det väl chill dagen efter utställningen och jag och Elvira får ta en välförtjänt gosdag.

#5 Du anar inte hur tacksam jag är! Jag lyckades ju faktiskt tvinga ner febern från 39 grader till 37 bara för lillans skull, men nu är febern tillbaka igen… kanske för att det var meningen att jag skulle ta mig tid till att vara sjuk. Det är så underbart att veta att lillan är i goda händer. Jag skulle aldrig ha släppt ifrån mig henne till någon annan än dig tror jag. Hon är ett underverk!

Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com

LinusCRX
0

#6 Men oj! Låter inget vidare! Krya på dig och ta det lugnt tills du är helt frisk!

MyTwiggs
0

# 6 tack! Jag ska verkligen chilla! Mitt jobb är att sköta om katterna. Jag och Fritz ska nog dra på en bra film.. eller kanske flera stycken…. Han är så mysig när man är sjuk… bara ligger och spinner och trycker sin nos mot halsen på sjuklingen så att det bubblar när han andas… hihi!

www.mytwiggs.com

AnnaS
0

#8 Gudarna måste vara tokiga 2? Flört Krya på dig!

MyTwiggs
0

# 9 Det är ingen dum idé! Det får bli den! Tack!

www.mytwiggs.com

Inlägget är låst för nya kommentarer