NERKs utställning 7-8 juni
Vill bara önska er allihop som ska ställa ut ett stort LYCKA TILL och hoppas att det går bra för er allihop - både förstagångsutställare och lite mer erfarna! *ler stort*
En extra bamse-önskning till vår lilla Winnie såklart som ska ställas ut för första gången av sina älskade "mammor"!!
Hoppas att ni underbara cornish-forumister som kommer att vara där imorgon lördag kan hjälpa mig att ta hand om "mammor" och Winnie så gott ni kan, lugna "mammorna" när de är nervöshispiga och krama om dem efter bedömningen eftersom jag själv inte haft möjlighet att vara där på plats … *väldigt ledsen*
Av hela mitt hjärta, stora varma kramar till er allihop och TACK på förhand!!!
Cherish Gustafsson, S*Shaneequas Cornish rex & Europé
www.shaneequas.com
Tack för lyckönskningarna! Jag bistår gärna med hjälp så gott jag kan. Är det någon som undrar var ni kan hitta mig så kommer jag ha på mig orange S*Brave New Curl-tröja och en grönvit scarf huvudet
Borde vara omöjligt att missa?
Själv är jag snart klar med förberedelsena, bara en katt-tvätt kvar.. kommer ha med mig en som inte varit med på ett tag.. hmm.. spännande
# 1 lova att du har på dig denna spännande klädsel även under vår fina middag följande afton. Vi kommer tyvärr inte på lördag men tack vare Hanna och Jimmy samt ovan nämnda Winniemammor löser det sig till sist MOT ALLA ODDS så att vi kan ställa ut på söndagen.
Jag har inskolat skötare för lillkissen som fallit från himmelen idag samt vigt min kväll åt tämligen oreligiösa böner för att bli frisk tills imorgon… Jag tror att jag känner mig bättre redan (tittat på ladykillers med pappa och ätit piggelin).
Jag vill också önska alla er andra som ställer i helgen ett varmt LYCKA TILL!
Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com

Jag önskar er också lycka till. Själv är jag ju i Njurunda!
www.racerdonnans.se. Medhjälpare på Cornish Rex i fokus.
Du är väl bara för underbar!!! <3