Cornish Rex iFokus

Cornish Rex

Etikettallmänt-cornish-rexprat
Läst 477 ggr
Trollhassel
2008-06-06 13:42
0

Kattunge!

En kattunge är på väg hit. Vi är på tok för blödiga för att inte ta oss an detta trots att vi bestämt oss för att inte ta hand om hemlösa katter i massor. Denhär kattungen hade blivit dumpad och personen som ringde sa att den var väldigt liten. Jag hoppas att den går att rädda… Om den är på tok för liten, hur hittar man då en ny mamma åt den?

Vore väldigt glad för tips!

Med Vänliga hälsningar

Myra Dessjack Medarbetare på Reptiler

AnneAlva
2008-06-06 13:49
0

Oj, hoppas det går bra med den lilla plutten! På Svenska Katters Sida har jag för mig att man kan annonsera efter en amma, ni kan också fråga de andra kattsidorna här på iFokus om ni får göra en förfrågan. Kattklubben kan ni också vända er till och se om någon vet någon som kan hjälpa, alla sätt är bra… Glad Lycka till!!

---------------------------------------------------

Att leva utan katt är inte att leva.

S*Godreign's Cornish Rex

Trollhassel
2008-06-06 14:13
0

#1 Lilla pluttan  är runt 4 veckor nu. Jag köper mjölkersättning i morgon och tills dess får vi köra på med vätskeersättning och köttfärs. Hon är så söt!

Med Vänliga hälsningar

Myra Dessjack Medarbetare på Reptiler

Lullan1
2008-06-06 22:14
0

Nä… stackars liten, hoppas att hon klarar sig!

Ni är verkligen guld värda, som kan och vill öppna era hem och hjärtan för dessa små varelser *kram*

Anna77
2008-06-07 02:20
0

En stor eloge till dig Trollhassel
 som gör en god insats och räddar lilla kissen, hoppas det går bra!

MyTwiggs
2008-06-07 07:06
0

# 4 Hihi… Jag får väl ta åt mig också, va, då det blivit jag som fått ta hand om henne :)

Har varit uppe sedan 4.. inte mycket sömn trots att jag hade behövt det. Konstigt att min feber dalade från dryga 39 grader till 37 på bara några timmar efter att lillan kommit hit.

Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com