Mumintrollen och Mega Manbollisarna

Dem e så ljuvliga hela högen!!!! Tur att jag bor så pass långt bort att jag inte kunnat ta mig till er o hälsat på, ni hade nog blivit av med rätt många småttingar isf. ;)
S*Kattmillas Sphynx
www.kattmillas.se
ohhh vilka sötnosar!!!
De är lite för fina.. ser ut som att Lilla my har en ny nos för mig att puss-sukta efter
Tar över efter Mindy!
Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com
Alltså. Lilla My är en av de absolut sötaste kattungarna jag någonsin sett! Gaaah!

Nu är ju inte helvita katter min starka sida men jag måste säga att Ninni har tagit mitt hjärta.. Hon har ett look som gör att mitt hjärta blöder..Idag måste jag säga att Ninni är bäst i kullen även om alla är så vackra..
A-J har en väldigt tjusig profil….Love
Oj vad de växer! Lilla söta Ninni är min absoluta favorit 

Dom är helt underbara…är så kär i de röda killarna och nu är jag kär i lilla My…
Ska ni behålla henne?
Måste igen berömma er hemsida!
Rek. den varmt till alla som vill titta på söta småkrull och följa dom vecka efter vecka..!Så fina foton!!

#12 Ha ha! Du får gärna komma ner och hälsa på.
Vi kommer nog uppööver i sommar med.
#14 Hi hi, ja! Lilla Mys neeesa är så sööt den mee! Nästan lika söt som Mindys neeesa.
#15 Tusen tack! Jag håller nog med, hon är grymt söt!
#16 Tack för snälla ord om Ninni, vi ska nog behålla henne. Jag har också haft svårt för vita katter, men Rambo totalt stal mitt hjärta. Vilken underbar katt!
Sen kom Ninni och hon är lika underbart speciell som sin pappis, jag måste nog ändra mig angående vita katter.
Hoppas bara hon hör
Så jag kan inte säga till 100% att hon stannar innan hon är hörseltestad. A-J tackar för berömmet om hans profil!
#18 Lilla My är lite för "söt" för att vi ska behålla henne.
Tusen tack igen för varma ord om vår hemsida och om bilderna. Det är jätteroligt att höra att du gillar den.
Men…. käääärlek! Hur kan de vara så underbart söta? Måste genast boka in besök i kalendern snart snart! Fast först måste kanske Jonas flytta… 

#20 Nå vågar du komma hit innan Jonas har flyttat
Du är alltid välkommen.

Sötisar och snyggisar! Så synd att jag inte kunde komma på måndag. Men, jag får nöja mej med kort.
Kan ni inte ta upp alla hit?
Milton hade nog lite svårt o förstå att Pullan är Bettys mamma, och Sagas farmorsmor…. Men han kollade på henne i alla fall. =)
Natali /Natta, Sajtvärd på Sphynx I Fokus.

Jag är kär i Ninni, hon är jättefin och jag älskar ju vita katter! Hon ser ut att bära hela världens bekymmer på sina axlar med sin sorgsna lilla min. Hoppas hon blir kvar med er så man får chansen att se henne på utställning framöver.

helt underbara alla i hopp men lilla My…ja man är väl padda-tokig 

#22 Ja det var verkligen synd! Jag hade sett fram emot lite opartisk bedömning
Du är bara för bra på att beskriva bilder! Jag har kännt tanken som du skrev, men inte kunnat formulera mig så bra som du! Jag hoppas att det blir Ninni som stannar, vi är båda väldigt eniga om att hon borde stanna
Vi får se efter BAER-testet
#24 Jag älskar paddor ja med, gärna med vitt!
guuu så fina dom är! <3

Himmel vilka sötnosar, Ninni är ju helt underbar, men bilden på Sniff… Han ser så lillgammal ut och så förnuftig, lillgubben vad söt han är!!! 
---------------------------------------------------
Att leva utan katt är inte att leva.
#21 Jorå, jag vågar. OM ni lovar (särskilt Joel!) att inte med darr på rösten säga: "Den heter lilla Celina…. den har ingenstans att bo". 

#26 Tackar! När kommer ni förbi på fika och kattungegos?
#27 Ja, visst är han söt lilla Sniff! Förstår inte hur du har kunnat hålla dig härifrån, vi måste ta och ses någon dag snart!
#28 ASG! Joel kör stenhårt med den, sen du berättade! När en kollega var här körde han med samma grej, så himla kul! Hon sa va, heter hon lilla"M" och har ingenstarns att bo? åhh då måste hon ju flytta hem till mig. Jag lovar att inte pressa dig, jag kan inte lova att Joel är tyst! Det kommer nog alltid finnas en lilla Celina för dig som inte har någonstarns att bo…
#29 Haha! Ja, men då kommer jag väl någon gång i nästa vecka då (så kanske *pepparpeppar* söt-Jonas har lyckats flytta hemifrån också…).

#30 Najselinajs! 

Åhhhh… spara lilla Ninni! Ända sen hon föddes har jag haft en hemlig crush för henne. Hon är verkligen en riktig goding!!!
Jonas är ju dock ff den största favvon av dem alla!