God morgon! Nationaldagen 6 Juni
Idag mår Twiggie lite bättre. Hon är fortfarande helt slut och har feber men hon ser inte döende ut. Nu ligger hon och lyssnar på en av mina bästa CD-böcker (som jag har tjatat om). Hoppas hoppas hoppas att hon är på bättringsvägen!
Fin dag idag! Jag ska bada katterna och pyssla, sen åka till stan.
Med Vänliga hälsningar
Myra Dessjack Medarbetare på Reptiler
God morgon!!
Ååååh va vi hoppas att hon blir frisk… Nåde henne annars *fniss* Sen kan vi ju hoppas på att DU inte blir sjuk Myra

Här springs det omkring i underkläderna eftersom det är sjuuuukt varmt i lägenheten. Det går ju inte att ha kläder på sig…
'
Stressnivån är hög eftersom jag (Z) inte sytt klart burskynket… Jag VET jag är lite sent ute… Men men… Jobbar bäst under stress 
Idag ska vi även handla inför 25årskalas på söndag, städa extra noga i gästrummet (Winnie har varit där och busat) eftersom våran nattgäst är lite allergisk, packa klart allt inför i morrn, handla mat inför imorrn, packa ner stamtavlan, tappa bort stamtavlan trots att vi oackat ner det, hitta stamtavlan igen… 
Sist men inte minst ska vi baske mig hinna ta ett dopp i våran hemliga (kanske inte sååå hemlig) sjö som vi hittat <3
Hoppas ni alla andra får en lite mindre stressig, men ack så varm och fin dag som oss 
God morgon. Nyss vaknat i värmen. Det fanns bara en katt i sängen. Övriga låg på golvet runt omkring. Verkar vara ett toppenväder. Ta det lugnt idag
Sköt om er

Skönt att höra att Twiggie är lite bättre, se till att hon dricker mycket vatten, inte bra med feber och denna värme..
Önskar alla en trevlig nationaldag..

Vad skönt att höra att hon mår bättre. Synd att vi inte skall på samma utställning! Hade varit så kul att träffas.
www.racerdonnans.se. Medhjälpare på Cornish Rex i fokus.

#1 Vi har inte sytt klart heller :P jag ska hålla mig frisk, det lovar jag.
#4 Du får väl komma hit på besök så får vi träffas! Annars så kommer vi säkert att ses på någon senare utställning. Trevligt att träffa lite nytt schysst kattfolk.
Jag var nyss inne med lite glass och bananskivor till Twiggan. Nu skrattade hon tillockmed åt något jag sa. Igår drog hon inte på smilbanden en ynka gång.
Twiggie hälsar så gott till eder alla.
Med Vänliga hälsningar
Myra Dessjack Medarbetare på Reptiler
Hälsa Twiggie att hon kryar på sig och se till så du inte själv blir sjuk

Goddag!
Sitter och snaskar fin choklad som chikan var en ängel och hade med sig igår när hon var på besök här. Tack! Har börjat inse att datarummet enbart lämpar sig för användning under morgontimmarna för sedan bränner eftermiddagssolen på och det går knappt att andas här. Trist.
Katterna roar sig med att undersöka hur mycket vikt mitt gips tål, om det går att balansera flera på det samtidigt och ifall det möjligen går att äta. Monster… *suck*
#0 Skönt att hon börjar bli bättre, hälsa henne krya på sig och kram från mig!
---------------------------------------------------
Att leva utan katt är inte att leva.
Nu ska vi ut och rida. Sedan ska vi in till stan och fira nationaldagen. Vad bra att Twiggie är på bättringsvägen.Ha nu en riktigt skön nationaldag.
Var glad och må bättre!
De vilda djurens värld
Godmorgon!
Idag ska det baaaaaaaaadas! Så nu är det hög tid för frukost så att vi kommer iväg någon gång.
#7 Det var verkligen det lilla. Men tur att du tyckte om den!

Idag ska det finjusteras inför utställningen imorgon, öron ska göras rena och klor ska klippas. Jag kommer att vara så populär 

Jag har packat det sista, dricka och mackor, så nu bär det av till Jamtli med RacerDonnans. Så skoj att göra något, och tänka på annat.
Hoppas alla har enbra dag, men alla förberedelser inför utställning osv. Och att alla blir frisk!
Natali /Natta, Sajtvärd på Sphynx I Fokus.

Jag sitter och försöker plugga inför omtentamen om två veckor *blä* Börjar jobba på måndag så det blir inte så mycket tid till det framöver.
Men imorgon planerar jag att åka till utställningen i Örebro med ett par vänner (utan egen katt).

#12 Jaaaaa, kul att träffa dig igen!!! 

Ja det tycker jag med!
Hade det inte varit så många bekanta som ska dit hade jag stannat hemma, känns inte så lockande att sitta på utställning hela dan när det är så fint väder.

God morgon !
För första gången på länge som jag/vi inte slitit halv ihjäl oss under min/vår journatt….min kollega som skulle lösa av mig i morse ringde 7.15…då hon precis vaknat..ja ha ha ah..så kan det gå….men jag tyckte hon kunde ta det lugnt äta frukost , duscha och allt det vanliga..hon ska ju vara på plats 12 timmar…när hon kom hade hon köpt med sig choklad till mig som tack för min omtanke….då blev jag glad…choklad, kattungar (ja och sambon) är det bästa jag vet…
AnnaS du har inte fostrat det små liven, vi badade och klippte klor på fyra stycken igår….på en halvtimme var det gjort…
Krya på er sjuklingar.
Ha en bra nationaldag. Ska bli jättekul att ses i Örebro i morgon!!
#14 Det är alltid det finaste väder när det är utställning

#16 man lär ju slippa frysa iaf 
Det är ju inte så kul att åka när det är snöoväder heller som det var sist jag var på utställning i Örebro, då tog det 3 timmar att åka hem istället för 1,5.
Nä plugga var det…
#17 Men va kul att du kommer!!!!
Här har jag två fräscha killar, öron rensasde, klor klippta och extra borstade. Lite smådutt får vi ta på hotellrummet ikväll. Tur man har AC i bilen. Ska ta en sväng och tanka upp den och sedan hem och hämta killarna när bilen har blivit lite sval. Sedan är E4/E20 ett par timmar…. antar att Charlie tar rollen som underhållare på allvar som vanligt ;-)

God kväll!!
Vi har vandrat längs Skeppsbron och tittat på bla Götheborg som lagt till i Stockholm sedan vidare till Kungsträdgården där det är "Smaka på Stockholm! - olika restauranger har små "bås" och olika maträtter överallt. Supergott och supermycket folk!!!
#15 Kommer ni imorgon? Tjoho vad kul! 
Kram på er allihop! Tittar in en kortis på lånad dator då jag är i stugan … Hoppas ni haft en lika skön dag som vi haft med bad i sjön (rätt iskallt!) och bus med hunden i sjön. Barnen tjöt av både glädje och kyla när de badade! :D
Nu är studenten avklarad för äldste sonen och sen är det bara födelsedagar och skolavslutning nästa vecka kvar - SEN blir det ÄNTLIGEN lugnt ett tag … hoppas jag! :D
Katterna är med och imorgon ska de få gå ut och hälsa på omgivningen, i em har de fått vara inne i stugan och vänja sig, vi har itne varit här sen i påskas.
Zarah - GRATTIS i förskott på födelsedagen och LYCKA till imorgon - vi håller alla tummar och tassar vi kan!!!
Cherish Gustafsson, S*Shaneequas Cornish rex & Europé
www.shaneequas.com