Cornish Rex iFokus

Cornish Rex

Etikettfodervärd-finnes-sökes
Läst 570 ggr
AnnaS
0

Inget går som planerat...

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jaha, så var man utan planer igen Ledsen

Så nu är jag ännu en gång på jakt efter en hane till Skrållan… Gärna en hane med B-blod, stora lurar högt på huvudet, gärna variant större men fortfarande väldigt elegant och högbent.

Ort och färg inte väsentligt…

Skrållan är B-blod, FIV- och FeLV-negativ och idag fick hennes hjärta högsta betyg! Skrållan är redo och villig Skrattande

RacerDonnans
0

Trist, men du hittar garanterat snart en läckerbit åt henne.

www.racerdonnans.se. Medhjälpare på Cornish Rex i fokus.

Trollhassel
0

Håller tummarna för att du hittar något som passar din brud!

Med Vänliga hälsningar

Myra Dessjack Medarbetare på Reptiler

Hanna-H
0

Jag har ju en i mina ögon lovande B-blodshane som än sålänge är obokad förut en parning till oss själva, men han är ju blott 6 månader än…

Buffy-co
0

Vad tråkigt  Anna..Ledsen
Hoppas du snart hittar en lika snygging…Glad

[Silkwaves]
0

Nog löser det sig Anna.  Till en sån snygging kommer du alldeles säkert att hitta den kisse du söker. Glad Ibland tar det bar lite längre tid.

AnnaS
0

Tack alla för uppmuntran, det är tråkigt när planer inte går i lås men det är något man får räkna med. Lite panik har jag ju också eftersom Skrållan redan är 2,5 år gammal…

Jaja, drömprinsen dyker väl upp Skrattande

AnneAlva
0

Det fixar sig ska du se, plötsligt dyker mr right upp. Glad

---------------------------------------------------

Att leva utan katt är inte att leva.

S*Godreign's Cornish Rex

A-M.H
0

..ja jag har ju ingen hane med kulor som du vet……men jag måste bara skriva….vilken grym profil hon har….Cool

Clee
0

Men nej, vad trist! :( Vad hände? Skriv privat om du vill. Hoppas att du hittar någon pojke i alla fall, jag hade ju några tips på vad jag tyckte. ;)