Cornish Rex iFokus

Cornish Rex

Etikettgod-morgon-goddag-godkväll-godnatt
Läst 300 ggr
Leffe
0

God morgon 2008-06-05

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

God morgon. Nu har jag sett sista finalmatchen i Stanley Cup och fått ihop en artikel om vinnarlaget på Hockeysajten. Nu tänker jag gå till sängs.
Sköt om er

Dolleminas
0

Sov gott!! Oskyldig, Gomorron på er andra.. här ska det vara skolavslutning idag för två av mina barn (den sista och jag ska hänga på…) ser ut och bli en strålande dag, själv går jag på jour i eftermiddag till imorgon eftermiddag, sen på söndag bär det av till Sundsvall på utställning söndag…

Ha en bra dag allihop!!!

ikapika
0

morrn morrn!

nu är det bara 11 dagar kvar tills kissarna får flytta hem :D

är strålande sol ute men den får jag inte avnjuta än då jag måste skriva min metod tentamen först -.- Ha en kanon helg allihopa!

smirik
0

God morgon

I dag skall jag ut och köpa nytt kamera, man kan inte ha kattungar och en inte fungerande kamera. Det är ingen bra kombination Skrattande

#1&2 lycka till med utställning och tentan

Ha en bra dag alla

Trollhassel
0

God morgon! Vaknade klockan 5 av att stackars Twiggie kom och gnydde. Hon så ut som ett spöke. Stackarn är sjuk. Hoppas att hon blir bra till utställningen. Jag har bäddat ner henne i soffan framför "Gudarna måste vara tokiga".

Med Vänliga hälsningar

Myra Dessjack Medarbetare på Reptiler

AnnaS
0

God morgon!

Tur att det är halvdag idag Oskyldig Det var ost och kex med jobbet igår och jag är lite seg… Vaknade halv 5 och förflyttade mig ut till soffan eftersom min säng var sjöblöt pga värmen. Sov sedan där tills det var dags att gå upp.

#4 Åååh "Gudarna måste vara tokiga" är en bra "sjukfilm", så charmig och enkel humor!!

MyTwiggs
0

Ja, jag kan knappast säga att jag fått intrycket av att denna dag ska bli så bra, men det kan ju vända. Har magsjuka och legar vaken och dreglat hela natten… Äckligt va?

Idag fyller ju pappa år och allt! Jag tror knappast att min mage skulle klara av ort och kex. Tur att det är knytis. Jag får ta med en banan *hihi*

#5 Ja, den filmen var helrätt.. Jag lyssnade dessutom på introspåret på dvdn med några konstiga afrikanske trummor i flera timmar efter att filmen var slut.

Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com

geiputaus
0

God morgon!

En annan sitter på jobbet och har varit här sen strax efter sju…Dessvärre har dagen inte varit den bästa. Försov mig som en tok. Brukar gå upp mellan 5-5.30 för att hinna komma igång innan jag åker 6.30 för att vara på jobbet en stund innan 7. Idag vaknade jag 6.55, va i bilen 7.00 och på jobbet 7.07. Undra hur mycket för fort jag körde egentligen…

Idag ska jag sy klart burskynket (jaa, jag har väl dragit ut på det lite) å sen hade jag tänkt att kanske hinna bada lite eftersom det fortfarande är strååålande väder!!! <3

Ni får alla ha en strålande dag så får vi hoppas att Twiggie kryar på sig :)

//Zarah

Natali
0

Godförmiddag.

Jag är på väg i säng för en liten power nap. Blev lite mycket i går, jag fick provrida båda hästarna. Det var så roligt att hitta vad resp. häst behövde träna på så jag blev lite inne i stunden, och jobbade väl lite hårt. Så har lite ont i dag. Men ska börja rida dem 2 ggr i vecka i alla fall. Glad.

Sen ska jag städa lite. Eller mycket. Har satt ut lgh jag bor i på annaons, så jag kan hitta nån hyresgäst hit upp, så flyttar jag o sonen ner. Har dock fortfarande inte pratat med sonen om att jag och hans pappa skall skiljas. Vet inte riktigt hur jag skall säga det.

Efter städning skall jag gå till dagis. Tog dit sonens cykel, så skall ha få cykla hem.

Hoppas ni alla har en lika solig dag som vi har här uppe i Jämtland.

Natali /Natta, Sajtvärd på Sphynx I Fokus.

AbigailGabble
0

TJOHO!!! :-D

Nu har jag skickat in mitt sista jobb innan jag tar tre månader ledigt från den delen av min verksamhet (som översättare) och istället ägnar mig helt åt min butik. Det ska bli helt fantastiskt, för det har varit väl hårt den sista tiden med två jobb, och näsan har befunnit sig lite väl nära en vägg.

Det ska bli såå roligt att få fokusera på det som är nytt och spännande, och förhoppningsvis kunna komma på sätt som gör att jag kan sluta helt med översättningarna så småningom.

Ha en riktigt skön dag, allihop - och att ni som är sjuka på olika sätt snart kurerar er.

Inlägget är låst för nya kommentarer