Iris har född
Så kom dem efterlängtade bebisarna äntligen.
Iris födde 6 st kattungar på 2 timmar så det gick snabbt.
Tyvärr klarade 2 av dem sig inte. En helvit pojke och en solid röd pojke har gått till katthimlen.
Men det blev 4 fina och levande kattungar och mamma Iris mår bra.
Hon fick
1 tjej svart med vit
1 tjej svartsköldpadda med vit
1 tjej som vi tror är blåsköldpadda med vit
1 kille svart med vit.
Bilder kommer i morgon 

Åh stort grattis till småttingarna, tråkigt att inte alla klarade sig. Ser framemot foton snart =)

Åh!!! Grattis, grattis! Ser fram emot att få se foton!
Varmt grattis - och en liten blomma var till de små änglarna. Vill jättegärna komma och hälsa på allt eftersom, i vilken stadsdel bor ni? Den där paddan med vitt får ni dock låsa fast någonstans i så fall. 
Grattis kära vänner! Vilken lycka. Och nu smirik hoppas jag du öppnar champagnen!!
Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

Tack alla - det var lite tufft att förlora dem 2 pojkerna, det är ju bara vår andra kull så vi är inte så vana än att naturens gång kan vara lite hård.
#3 Du är jätte välkommen, vi bor nära Caroli 

Grattis till de små nya liven! Sorgligt att två vände om, ja naturen är hård! Men all lycka till de andra fyra!

Grattis. Gläds med de fyra som lever, men jag förstår att det var tufft att förlora två. Jag har haft turen att endast förlora en unge i de kullar jag haft men ingen som jag haft hemma hos mig så jag har haft turen att slippa den erfarenheten ännu.
Lycka till nu med nya kattfamiljen!
www.racerdonnans.se. Medhjälpare på Cornish Rex i fokus.
Jag glömde att säga att jag tycker det var tråkigt att ni förlorade 2 små.Men det är bättre trots allt, att sådant händer i början och inte när de är 6-7 veckor..Jag menar om det ändå ska hända.

Grattis till bebisarna.. Tråkigt med de som gick bort..
Stort grattis till småkrullet!
Ska bli roligt att få se bilder.
Grattis! Jag ser också fram emot bilder. 
Grattis!! Jag också vill se bilder!

1000 tack alla 
#9 det förstod jag nog
, och vi glädjas absolut helt otroligt mycket över dem 4 fina vi fick behålla

Grattis till kullen.Trist med dom två som inte ville vara med.
Stolt ägare till tre La permer
Grattis! Jag är säker på att de är heeelt bedårande och vill så gärna se bildet på underverken!
Tråkigt att två gick bort, men det är ju inte ovanligt… fyra stycken är då inte fy skam det heller, eller hur? 
Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com
Åhh grattis till de fyra små.. var så nervös i går - det är så tråkigt när man förlorar en liten, men så är ju livet ibland.
Grattis till bebbarna!!
Trist med de som inte kunde stanna…..i vår första kull förlorade vi oxå 2 st av de 6 som föddes.
Grattis till småkrullen!

Grattis till småttingarna! Beklagar sorgen för de två som gick vidare, jag vet hur tufft det är. :( Men stort stort grattis och stora kramar till dig, Smila, Iris och barnen (och Abbe också för att han är så söt!
)!
---------------------------------------------------
Att leva utan katt är inte att leva.

Grattis till de småkrull som lever!!
Jag förstår att det är jobbigt när kattungar inte klarar sig…men som sagt-det är ju naturens gång,om än sorglig…,
Grattis till bebisar och beklagar olyckan! All lycka till er och de nykommna!

Grattis till bebbarna! Ser fram emot bilder.

Grattis, ja bilder vill jag också se!
Grattis till dem små!!!
S*Kattmillas Sphynx
www.kattmillas.se

Stort grattis till era små krulltottar!! Ser verkligen fram emot korten på dem! Hoppas vi får se snart 
Beklagar sogen men gläds mycket med dig åt de fyra fina bäbisarna! Grattis! Ser fram mot bilderna!!!

Grattis

1000 tack igen alla, kameran har pajat (det händer självklart när man får kattungar) så vi får snabb invistera i en ny
Ingen brådska smirik. Det tar den tid det tar.Sköt om er.
Grattis till de 4 bebisarna!
Beklagar de 2 som inte orkade, men jag tror att det finns en mening med allt. Hur elakt livet än kan te sig ibland…

Grattis till de små bebisarna!!!
Hundar har ägare.Katter har betjänter...
Änglatassen's Cornish Rex

Grattis till de små!