Cornish Rex iFokus

Cornish Rex

Etikettutställningar
Läst 516 ggr
Melle_bus
0

Utställning i GBG imorgon

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag är så nervös för det är ju första utställningen.

Rädd för att glömma något hemma, sen för att katterna inte alls ska finna sig till ro i sin bur.

Tror inte jag berättat än om lille Curry som flyttat hem till oss, han är en liten Bengal.

Om någon har bra nybörjat tips så är jag super tacksam.

Vilka mer ska dit??

LinusCRX
0

Lycka till på utställningen. Det kommer att gå bra! Det finns alltid någon burgranne man kan fråga om allt man undrar. Det gjorde jag och fick samtidigt en ny vän!

Du får berätta hur det har gått!

MonicaLagerquist
0

Du har ju dessutom uppfödaren till din katt där så det kommer att gå hur bra som hälst.Halvbrorsan Akira hälsar.

Stolt ägare till tre La permer

Melle_bus
0

Liten redogörelse om dagen som varit, får återkomma med foton en annan dag.

Både Fayan och Curry fick cert så jag är helnöjd över dagen som varit.

2# Självklart hade jag min uppfödare med mig, hon är min mentor så det är helt perfekt =) Halvsyster Fay hälsar tillbaka och säger att hon snart vill se sin snygga bror på utställning.

Återkommer med foton snart.

Ha en fortsatt trevlig helg.

MonicaLagerquist
0

Grattis

Du har inga fler resultat?

La_Joz
0

Grattis till certen, Melle_bus!

Jag har ju inte haft en tanke på att du skulle vara där, så vi har helt enkelt missat att hälsa på varandra. Jag har suttit vid prisbordet mest hela tiden och delat ut bedömningssedlar, kokarder och annat trevligt! Var det du som var där med Birgitta första dagen? I så fall pratade vi lite på morgonen vid Don Don´s bur.

#4 Jag kan återkomma senare ikväll med fler resultat för cornisharna under helgen. Nu ska jag äntligen ta det lite lugnt och äta lite mat. Lång och fartfylld helg!

Melle_bus
0

5# Japp det var jag det =) Vi får hälsa bättre nästa gång, jag har verkligen fått mersmak på att ställa ut. Hoppas bara min busar uppför sig lika väl nästa gång.

Ska bli spännande att höra resultaten.

EvaG
0

Hur har det gått?

Medarbetare på Vilda västern iFokus

La_Joz
0

Här kommer resultaten för helgens utställning som Kustkatten anordnade i Göteborg. Då jag inte har alla resultat för bästa-katter så skriver jag bara med cert, BIG, BIV och BIR.

Jip-Jap´n Nils Blue W (en underbart söt liten pojke), Lö: Ex1, BIG, BIR

Golden´s Fi Fi, Lö: Ex1. Sö: Ex1 (Om jag inte minns helt fel blev Fi Fi Bästa korthår totalt på söndagen)

S*Velvetyhill Galadhriel, Lö: CAGPI, Sö: CAGPI (Och lilla Isa blev även Domarens Bästa båda dagarna).

Golden´s Don Don, Lö: Ex1 ej cert, Sö: VG ej cert.

Golden´s Eya Eya, Lö: Ex1 ej cert, Sö: Ej cert.

Goldens Övina, Lö: CAC, Sö: CAC, BIR

Goldens Fay Fay, Lö: Ex1.

La_Joz
0

Glömde ju säga att Isa fick pris för att ha blivit nr.10 i årets katt 2007 i Kustkatten! Inte illa för lilltjejen och hennes matte som åkte på sin första utställning för drygt ett år sedan!

emiya
0

# 9 Nämen. grattis Isa och matte! Vad roligt!

MonicaLagerquist
0

Grattis till alla fina resultat.Trist att en del domare inte kan döma CRX-ar.

geiputaus
0

Grattis! Det kanske är lite sent ute men här kommer en räddare-i-nöden (avprickningslista för utställningen)!