Cornish Rex iFokus

Cornish Rex

Etikettgod-morgon-goddag-godkväll-godnatt
Läst 582 ggr
Dolleminas
2008-06-02 10:29
0

Godmorgon rexvänner 2/6!!!

Här skiner solen och det verkar bli en fin dag idag också… (igår vid 19.30 hade jag 23.5 i skuggan där jag jobbade..) fläktar dock lite mer idag, är ledig och ska pyssla med blommorna i trädgården…

MyTwiggs
2008-06-02 11:07
0

God morgon! Här är det attungebus så det står härliga till. Igår kom en hund på besök och Katterna var fullständigt obrydda! Vilka tuffingar! Sen blir det tågresa!

Ha en bra dag allhop!

Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com

Eine
2008-06-02 11:27
0

God morgon! Här är det sommar, passar bra när skolorna slutar här för terminen,denna vecka.Jag laddar för trevligt umgänge och utställning i Örebro. I dag blir det ett par rosetter gjorda, och så ska jag och städa lite.

Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

Medea
2008-06-02 12:00
0

Godmorgon!

Underbart väder idag med! Har inga större planer för dagen, ska ta med mig lilleman och Mini och lägga mig i gräset under ett träd med en kall cola och en hög med tidningar. Låter inte helt fel va?

Kattbadning ska det bli också, och kanske springa över till min far för att låna strykjärn till burskynket. :-)

Hanna-H
2008-06-02 13:47
0

#1 Nu är hemsidan uppdaterad! Flört

Har varit i stockholm i helgen så det blir att ta det lugnt idag. Tyke var så glad att vi kom hem att han inte ville låta oss sova igår, baaara gosa och leka apport. Knaskissen!

emiya
2008-06-02 14:53
0

God middag! Solsken och 28 grader här på västkusten. Katterna ligger på balkongen som utslagna. Balkongen är åt norr, så där är skugga i alla fall.

Snart dags att åka till Kungälv för styrelsemöte och sedan till Junislaget, en minigolftävling som Reumatikerföreningen har varje år. Skulle vara kul att vinna damklassen i år……..Glad!!

Leffe
2008-06-02 16:09
0

God dag. Sitter på balkongen i solen och myser tillsamans med rexarna. Skogisarna däremot ligger i badrummet i skuggan. I natt blir det hockey på teven, men innan dess borädsstyrelsemöte.

Sköt om er

EvaG
2008-06-02 17:01
0

God eftermiddag. Ska snart iväg och arbeta. Det är ganska skönt att arbeta på kvällen - det är lite svalare.

Medarbetare på Vilda västern iFokus

AnneAlva
2008-06-02 22:31
0

Godkväll!

Jag sitter och tycker synd om mig själv med benet i gips och i högläge. Olyckan var framme under en promenad i torsdags kväll och det bar iväg till akuten för att konstatera att benet var av och gips i sex veckor. Fy bubblan vad jag är ynklig just nu!

---------------------------------------------------

Att leva utan katt är inte att leva.

S*Godreign's Cornish Rex

A-M.H
2008-06-02 22:37
0

Hospital Bed 

…men Anne..stackare….tröstkram från mig !!

RacerDonnans
2008-06-02 22:44
0

Här skiner solen och det är full rulle. Tyvärr är jag jätteallergisk på grund av allt pollen. Längtar faktiskt efter lite regn nu.

#8 Fy vad trist. Hur lyckades du så illa?! Hoppas du kan hitta på några trevliga aktiviteter även om det blir rätt mycket stillasittande. Tyr i oturen att du hinner bli av med gipset innan hela badsäsongen är över.

www.racerdonnans.se. Medhjälpare på Cornish Rex i fokus.

AnneAlva
2008-06-02 22:46
0

#10 Rullgrus i jättebrant backe… Fick foten under mig helt vikt och hörde hur det knakade jättehögt, sedan gjorde det galet ont och sen kom ambulansen… typ… :/

---------------------------------------------------

Att leva utan katt är inte att leva.

S*Godreign's Cornish Rex

Lullan1
2008-06-02 23:17
0

Anne.S Du milde vad ont du måste ha… Stackare…

Här hemma är det fullt bus, katterna har förmodligen legat plakat i värmen hela dagen, så nu när temperaturen minskat något så är de helt toppgalna!

Värst är Jissa, hon beter sig som hon knaprat piggelinpiller eller nåt, hon är, på mattespråk, upphöjd till 10 just nu Skrattande

chikan
2008-06-02 23:34
0

#11 Men Anne! Jag blir alldeles förskräckt! Jag kan komma förbi med tröstesaker någon dag om du orkar med besök! En vild gissning - var det slottsbacken?

LinusCRX
2008-06-03 01:16
0

#11 Stackare. Usch det låter verkligen ont. Krya på dig!

Just hemkommen från ridningen. Hoppning utomhus - underbart!

Grabbarna Bus undersöker ridkläderna grundligt just nu…

God natt alla och sov gott! Jag hoppas verkligen du Anne.S också får en blund trots värken!

emiya
2008-06-03 01:20
0

# 8 Vad tråkigt! Kan inte vara roligt med gips i den här värmen! Termometern visde på 31 grader i eftermiddags.

# 12 Här hemma har det varit utslagna katter på balkongen nästan hela dagen, men nu har kvällsracet börjat här också! Jisses, vad de far runt!

Kom god tvåa i damklassen på minigolfen i kväll, bara ett ynka slag efter vinnaren! Men jag är glad ändå, för gubben min vann herrklassen!

Inlägget är låst för nya kommentarer