Jag har fått en katt!

tjeeena syrran! här smids planer och jag sitter hos marie och bara njuter av hennes vackra katter. Lyra hälsar så gott till dig och efter helgen kommer en bildbomb på safari hor S*faries. Nu råkede jag skriva från maris inlogg, men det gör inget… Hallegoss! Här lever katterna livet!
Mvh
Twiggie efter ost och kex

Det är gott med kex och vit ost.. Känns jättebra att Lyra kommer till Myra. Myra och Lyra.rimmar. Vad ska du kalla denna underbara tjej.. Inte Missan hoppas jag
Här är det fullt ös på alla pjöpar och oss.Men en till överaskning är på väg eller ganska många om man tänker efter..
Jag kommer upp till Vingåker med barnen och semestrar vid er underbara sjö. Förhoppningsvis till midsommar.
Grattis Myra, vad roligt!
Lilla Lyra kommer nog att bli något alldeles speciellt, hon är ju redan nu hur söt som helst!

Ojoj…#0
Grattis till en helt underbar foderkatt!Men det är väl syrrans också eller?- S*Mytwiggs alltså
Helt bedårande är hon och så fin öronställning och färg och….och…
jojoj! Fina katter detta.
Lilla nappslan flappsan (S*Faries Jersey girl) följer med mig hem på måndg för att hon ska få chansen att aklimatisera sig inför sin kärlek med S*Brave new curl Evil doer. Nappis ska nog trivas hos oss och det ska bli sååå kul med dessa framtida S*My twigg´s underverk. Kan det bli bättre?
Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com

Grattis til en underbar kisse, hon är verkligen något extra 
#4 Jag är så glad att Mari hjälper mig att få fram den typ jag älskar utan att ha okontrollerbara restriktioner. det är skönt när ett samarbete BYGGS PÅ FÖRTROENDE. Jag är jag och Myra är Myra. Myra ska ha Lyra på foder, och det har egentligen inget med mitt katteri att gör mer än att hon kommer att ingå i min familj som alla de andra katterna. Mari kommer att ta en kull på Lyra sen kommer lyra att kastreras och bli utställningskatt för det är vad Myra vill.
Nappis ska få bo hos mig en period för en sista kull då jag kommer att förvalta henne. Jag och Mari har suttit i timmar nu och vägt fram och tillbaka. Vi kom fram till att Nappis och Allan kommer att få fina ungar ihop. Mari älskar alla sina katter och ska självklart få leva ihop med Nappis under nappis tid som kastrat.
Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com

Allt känns så bra, Jag älskar mina katter och kanske är kastrater det som ligger mig närmast. Att bara få vara en gosekisse.
Min nästa kull här hos mig blir med China och Sushi.. till våren 09

OK jag fattar…
..tror jag..
Jag trodde S*Mytwiggs var både Twiggy och Myra..men det är alltså du som ska stå för uppfödningen?
Måste reda ut begreppen..
Nappis är en av mina älsklingskatter-som jag tjatat om förut…
Kommer ungarna födas hos dig då eller…men de blir väl S*Faries kull eller? -förstår inte "förvalta" i detta sammanhang..
Men är lite trött nu..SOVA..

De kommer att födas under stamnam S*MyTwiggs som innehavs av Twiggy Dessjack.. Sedan återtar jag nappis som kastrat..

OK visste inte att man kunde göra så..reg.sitt stamnamn på en kull från en hona som en annan uppfödare äger..
Man registerar över honan på den uppfödare som ska regga ungarna på sig.Man kan inte regga katungar på en hona man inte äger.
Stolt ägare till tre La permer

Precis som monica skriver.. Väldigt enkelt. Samt att många uppfödare gör så här. Speciellt med katter som kommer in till sverige och efter en kull återvänder hem igen,, ..

Hon är verkligen jättesöt. Lycka till med henne.

Tack allihop! My Twiggs är min systers katteri, men naturligtvis är jag inbakad i degen. Jag äger också Allanballan som Twiggie ska få använda. Lyra kommer att få heta "Tuffa" efter en underbar karaktär i en barnbok som gavs ut på 60-talet.Allan, Tuffa och jag kommer att flytta till Katrineholm nu i höst. Jag hoppas att vi kommer att trivas allihop. *glad*
Med Vänliga hälsningar
Myra Dessjack Medarbetare på Reptiler
Vilken tur för majsan och Lyra, att den lilla sötnosen hamnar i vänkretsen!Lycka till, med en så fin katt!!
Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

#16 Ja, det är en glädje för oss båda! Tackar!
Med Vänliga hälsningar
Myra Dessjack Medarbetare på Reptiler

Grattis till en riktig sötnos!

Grattis! Vad roligt med så många spännande planer, kattungar och flytt och allt!
---------------------------------------------------
Att leva utan katt är inte att leva.