Cornish Rex iFokus

Cornish Rex

Etikettgod-morgon-goddag-godkväll-godnatt
Läst 350 ggr
Eine
0

God morgon 1 juni

Nu är det syrenernas tid!Jag älskar den underbara doften som ligger som ett ljuvt moln runt de blommande träden och buskarna i trädgårdarna.Sköt om er.

Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

LinusCRX
0

Tänk att de redan är juni! Härligt. Syréner är vackra, men jag uppskattar nog dem inte lika mycket som andra (allergi).

Idag blir det nog en långpromenad….

mumsikoff
0

God morgon!

Här är det ett tomt hus, jag är ensam hemma ett par dagar framåt. Ska idag ta en lååång powerwalk och sedan bär det av till att hälsa på Katjas lilla son - Ferapontij :) Har inte sett han på nån vecka nu, så et ska bli kul!

Syrendoften ligger tjock här på Stora Essingen, vi har syrenbuskar på varje gata i praktiken över hela ön :D Tycker det är underbart!

MyTwiggs
0

God morgon! Ja, nog är det sommar alltid! Det skulle nästan behövas lite regn nu!

Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com

AnnaS
0

Blidde ingen städning igår, så nu städar jag idag istället Skrikandes Jag är redan genomsvett!!

Senare idag ska jag hälsa på S*Jazz-Annas Rosanna, också kallad Mini, och det ska bli så skoj!! Lugn Medea, jag lovar att duscha innan Flört

[Wiveka]
0

God middag!
Här är det lugnt nu efter studentfirandet. Alla släktingar har åkt hem och jag och katterna har flyttat hem igen.
Katterna verkar mycket nöjda och ligger på balkongen och steker…..

Leffe
0

Precis hemkommen. arit i syrrans kolonistuga sedan igår och bara slappat. Underbart

emiya
0

Varit ute och gått utmed havet, men aktat mig för solen. Slapp dag, lugnt och skönt! Har beställt biljetter till England i augusti, hade tänkt att få bada i nordsjön i år!Skrattande

EvaG
0

God natt hemkommen från arbetet.

Medarbetare på Vilda västern iFokus

Inlägget är låst för nya kommentarer