God morgon 31 maj
God morgon!
Här blev man väckt tidigt idag. Rexrallyt startade visst lite extra tidigt. Efter ett tag ledsna Linus, men Charlie fortsatte ett bra tag till och håller på fortfarande. Jisses vilken energi han har!
Härligt varmt ute redan så det blir nog årets första frukost ute på balkongen idag.
Hoppas ni alla får en skön lördag!

Här blev det också tidigt uppvaknande. För att få upp matte krafsar Nova på tavlorna. Väldigt irriterande ljud. Upp med ett ryck och vägledd till köket för frukost. När matte är pigg återgår kissarna till sängen. Lite snopet blir jag sittandes ensam vid datan. Men sånt är livet med katter.
Jag vaknade… med kattungeabstinens.. Längtar efter Charlie och de andra busarna i kullen.
I dag ska Pip och jag rensa ogräs och klippa kanter har vi (jag) tänkt. Det ska bli så skönt att bara pyssla i trädgården.

Jag har tokkattungeabstinens!!!
Alla verkar ha häftiga planer och jag har inga just nu, heldött är det!
Andra planer jag har för dagen är att städa, MÅSTE tokstäda hela lägenheten 
Jag ska till syrrans stuga och sola och slappa
Sköt om er
Här i Tidaholm är det full rulle. Jag har sovit med en nappis på mig hela natten och kattungarna leker ångvältleken i fönstren bland blomkrukorna. Precis som det ska vara. Lyra hälsar med en stor puss till Myra!
Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com

Morgonstund i Vingåker (nåja, lite sent). Katterna busar och leker. Elvira klättrar på balkongnätet och jag sitter och väntar på att nagellacket ska troka. Elvira saknar Twiggie. Det märks tydligt. Hon har gått och letat och ropat hela morgonen.
Med Vänliga hälsningar
Myra Dessjack Medarbetare på Reptiler
# 6 Åååå! Säg till Mojjanbojjan att jag saknar henne, för det gör jag sååå mycket… Min lilla rosenknopp!
Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com