Cornish Rex iFokus

Cornish Rex

Etikettallmänt-cornish-rexprat
Läst 591 ggr
AbigailGabble
2008-05-30 08:49
0

Anthon, ett år!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Grattis, sötsöta Anthon! Kyss

Idag fyller vår kramgris ett år! Och självklart grattar vi till syrrorna Maya och Astrid (Bubbly) som också blir ett år idag!

Anthon är en helt underbar katt. Om vi har en riktigt kattkatt här hemma, som gör helt som han vill på sina villkor (Peter) så har vi också en riktig människokatt - Anthon vill umgås nära och mycket, och är alltid redo för en kramstund. Då kommer han och sträcker upp framtassarna mot oss, så att vi ska lyfta upp honom som ett litet barn, och sen ligger han tätt, tätt vid halsen och spinner. Och vi ska hålla om honom och krama honom hårt. Skrattande Däremellan älskar han lek och är superduktig på att apportera mjölkpaketsflärpar. Han leker gärna själv, men allra bäst är det när matte eller husse är med. Eller Peter då. Då lurar Anthon gärna honom genom att slicka honom lite på halsen först, och sen, snabbt som ögat, ta ett strupgrepp som övergår i en halvnelson. Han är smart, vår Anthon. Flört

Tyvärr har jag finkameran på jobbet, så ni får nöja er med ett par mobilbilder från morgonen. Först en misstänksam blick när han misstänker att tonfisken kan vara hotad.

AbigailGabble
2008-05-30 08:49
0

Sen, lite frukostvila på balkongen med "brorsan".

AbigailGabble
2008-05-30 08:50
0

Och till sist en närbild, som tyvärr blev suddig för att jag zoomade för mycket. Men visst ser man väl hur söööööt han är? Skrattande

smirik
2008-05-30 09:27
0

Grattis Anthon Skrattande

rexmamma
2008-05-30 09:57
0

G R A T T I S på födelsedagen underbara gulliga "lille" Anthon! KyssKyssSkrattande

Tänk vilken liten plutt du var för ett år sen, sist ut ur magen och minst.

Maya kommer att fira med sina vänner senare idag. Det blir tårta med räkor och grädde.

Bifogar en bild på Anthon och hans syskon som dom såg ut när dom precis hade kommit till världen.

Buffy-co
2008-05-30 11:04
0

Grattis Anthon med syskon!!Skrattande

ScatCat
2008-05-30 14:05
0

Grattis Anthon!

Lilla lillebror Anthon var ju till en början mer lik en mini kramgo brunbjörn men växlade spår och blev katt! Vilken tur för er och oss. Glad

Krama Anthon (och Peter) från mig!

Pus-
2008-05-30 16:47
0

Gratulerer med dagen til super søte Anthon GladKyss

Max&Terri -og prinsesse Amy  http://cornish.blogg.no/

AbigailGabble
2008-05-30 18:18
0

Hmm, är det bara mina inlägg som försvinner?

#7: Jag tycker nog att Anthon fortfarande är ganska mycket av en kramgo brunbjörn… Skrattande Självklart ska jag krama kissemissarna. Peter är fortfarande lite trött, jag hoppas att han snart blir sig själv igen.

Tack till alla gratulationer! Nu ska jag åka hem till katterna och ge dem resten av tonfiskburken. Då är jag världens mest populära matte! Glad Vi önskar bara att husse också var med, men han får fira Anthon i efterskott, när han kommer hem nästa gång. Det har nog Anthon inget emot - att bli firad flera gånger. Flört

EvaG
2008-05-30 20:43
0

Ha den äran!

Medarbetare på Vilda västern iFokus

A-M.H
2008-05-30 20:57
0

Grattis "lilla" AnthonKyss…ett år..milde tid vart tar tiden vägen…Förvånad

LinusCRX
2008-05-31 10:39
0

Säger som A-M.H vart tog tiden vägen????

Stort GRATTIS till ANTHON och förstås syskonen också!