Cornish Rex iFokus

Cornish Rex

Etikettgod-morgon-goddag-godkväll-godnatt
Läst 393 ggr
smirik
0

God morgon 30 maj

God morgon

Blev väkt kl 04:30 av en gostokig Abbe, hans hjärta har brustit sedan hans flickvän Ika har åkt hem, så nu är det gos och gos och gos som gäller.

Fortfarande inga kattungar…..vi vänter

ha en underbar da alla

MyTwiggs
0

God morgon!

Idag bär det av neråt i landet… Jag som nästan alltid reser uppåt… Det får jag lägga av med!

Ha en fin dag!

Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com

Sewena
0

Idag bär det av till Stockholm o Cosmonova…på arbetstid!
Det var ett tag sedan jag var där så vi får se hur det blir..men man kan ju iallafall vara utomhus idag.

majsan
0

Godmorgon. Idag så kommer Lyras fordervärd hit och är här hela helgen.. ska bli tokroligt (lite ost och kex)

Ha en bra dag alla i solens sken, Dock var det fööör varmt igår. jag blir helt matt då..Mätte upp på min balkong till 34grader..Jag nöjer mig med goa 25grader..

Dolleminas
0

Här "uppe" skiner solen och det verkar blien varm dag… Ikväll ska jag börja på ett nytt ställe som pers.ass. också, det ska bli trevligt Glad, tittade til "mina" kor som kom till sommarbetet ca 2½ km ifrån mig (skillnad mot resa mellan 1-2,5 mil enkel resa annars…) de såg ut att må gott… Sen imorgon ska jag jobba på "vanliga" stället och på söndag på det nya, så jag har helgen bokad, sen ska barnen på några läger via kyrkan och så ska en fotbollsmatch klämmas in… (tur att maken jobbar mån-fre Glad)

Hoppas ni får en bra dag allihop!!

#1 är det en ny familjemedlem på väg??

#2 Dit skulle jag också vilja fara…

Leffe
0

God morgon. Här händer inget speciellt under dagen. Måste ta mig ut i solen ett tag i alla fall. Tar väl med mig Tina och Fröja.

Sköt om er

Eine
0

God morgon.Underbar fredag!Även om jag inte jobbar längre, så känns det extra skönt med fre-lö-sö!

#0 Ungarna kommer när de är redo, lycka till!Och ta hand om din halsOskyldig

Lycka till allihop med vad ni än företar er.

Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

AnnaS
0

God eftermiddag!

Fick åka in en snabbis till veterinären idag med Emma. Hon har haft bekymmer med ett öra ett tag, skräpet transporteras inte ut utan det har stoppat igen och jag har rengjort och rengjort och rengjort. Vid seniorkollen så undersöktes örat och det var inget fel på det utan bara väldigt igengrott. Så jag har kämpat vidare med otoclean (toppenmedel för övrigt) istället. Men den här veckan har hon börjat skruva på örat och idag när jag kom hem på lunchen så satt det örat nästan bakåfram så hon hade ont. Fick en veterinärtid på lunchen och nu hade hon fått en inflammation.

Nu har hon fått örondroppar som förhoppningsvis ska återställa balansen i örat och återbesök om två veckor.

Jag kommer att vara så populär hemma nu! Skrattande Örondroppar, öronrens, utställningsbad och kloklippning Skrattande

EvaG
0

God eftermiddag. Katterna lämnar mej inte längre än 1 meter. Skönt att veta att man är saknad efter att ha varit från dem cirka 1 vecka.

Medarbetare på Vilda västern iFokus