Puff bomb!
Måste bara visa…….i går hade jag en puff kavalkad här hemma, tillverkade en mängd nya skapelser! En efter en radade jag upp dom på bänken, allt eftersom dom blev klara.
När jag tittar dit efter en stund sitter Alice mitt i och bara sten njuter. Det ser ut som om hon tänker " I´m in heaven, ge mig mer puffar matte…..jag äääääääälskar dom"
Wow, den med lammskinn blev jag förtjust i! Du gör helt underbara puffar JohannaK 

#1 Mm, det är favoriten just nu, skit svår o sy ihop…..höll på o bli tokig men Alice gillar den så då var det värt besväret! 

Du är fantastiskt GRYM Johanna - må dessa Puffar spridas med vinden så du kan öppna en stooooor Puff Fabrik och bli stenrik
…Lova & Wiggo kommer att vilja ha en gemensam i framtiden… mmmmmums fillibaba…jag är en blivande Puff fetishist * stavas det så?*
Åh där är 'min' vackra vita rex-puff!!!! Kissarna kommer bli så glada i sin 5:e Johanna-puff!!
S*Kattmillas Sphynx
www.kattmillas.se
Mina knäppkatter har RATAT
sin Johannapuff för tillfället till förmån för en gammal ful elementsäng som de bara ääääälskar. Jag har lagt fina Johannapuffen mitt i centrum, men ändå lite avskilt - så där som katter gillar - med och har koll, men ändå ifred om man vill. Och elementsängen hänger skämsigt i hallen där ingen människa är. Men ändå är det där de vill vara, dumgrisarna. Så Johannapuffen ligger ensam och öde utan minstaste lilla katt. Det ser så sorgligt ut. Jag önskar att jag själv fick plats däri.
Schyssta puffar!
Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com

# Det stavas fetischist. *språknörd* 
---------------------------------------------------
Att leva utan katt är inte att leva.
underbara puffar! Vad duktig du är!

Åh den med lammskin såg ruskigt mysig ut, väldigt snygg också! Du är verkligen kanonduktig!

Tack, tack tack allesammans! Det är så roligt att få utlopp för sina idéer tillsammans med alla stört sköna cornishar!

Kayo och Idas puff är numera Idas puff! Hon älskar den och Kayo får sova i soffan! Ett tips till dej vars katter ratar puffen. Prova att ha den i ett hörn i soffan, det funkade här! Nu kan man ställa den lite varstans!
#11 Håller med, en puff i soffan o den är bara sååå populär. ;) Här står det alltid minst en Johanna-puff i soffan, en på golvet brevid, en i hallen o en i kattrummet. Känner att jag måste ha fler puffar, räcker ju inte till alla rum.
Kan kanske tillägga att ja har puff-mani. ;) I soffan finns en megastor hårig puff/bädd som är 70cm lång, en Johanna-puff, en sacco-säcks-kudde. Finns inte så mkt plats för människor *hihi*
S*Kattmillas Sphynx
www.kattmillas.se