God morgon 2008-05-29
God morgon. Idag ska jag organisera min papperssamling i pärmar och se vad som behövs sparas. I kväll är det möte i Borådet i vårt område.. Solen lyser. Det kommer att bli en varm dag
Sköt om er

God morgon
Idag är dag 65 för Iris, så nu kan det blir när som helst vi får bebisar
Hon är märkbart trött nu, sover och sover.
Och jag har dragit på mig halsfluss, sista gången hon fick småttingar hade jag lunginflamation, så det ser ut till att jag skall vara sjuk när Iris skall föda….konstigt.
Ha en underbar dag alla
God morgon!
Idag ska jag ut och göra lite fint i trädgården tror jag.
Ha en fin dag!
Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com

Godmorgon!
I dag skall jag in till jobbet och ha ett s.k lönesättande samtal, d.v.s, få reda på om jag får någon löneförhöjning i år!
Därefter blir det picknick i gröngräset… Vädret verkar ju bra för det sistnämnda i alla fall, får se hur det går med det första….

Godmorgon!
Dagen ska ägnas åt medlemstidningsskapande för UK, måste sätta fart nu trots det fina vädret. :/ Ni får sola lite åt mig också!
#0 Sortera… det skulle jag också behöva göra, för tillfället har jag en sorglig låda där allt som jag inte orkat med fixa in i pärmar ligger och blänger förebrående på mig varje gång jag öppnar den…
#1 Hoppas på små kissebebisar idag, håller alla tummar och tår! Trist på halsflussen bara, men se det som att du i alla fall vet att nu kommer de, du får ju en rätt handfast förvarning. 
---------------------------------------------------
Att leva utan katt är inte att leva.
God morgon vänner. jag har sovot länge idag. Solen sprakar på himlen,katterna busar och jag ska frisera på en artikel om GRXhybrider som jag lovat Anne.S att göra klar.Jag blir ju aldrig nöjd med mina artiklar, vill bara ändra och ändra..
#1 Ta och dela en flaska gott vin med din sambo när förlossningen är över, så ska du se att du snart blir frisk igen!
Avots: Du kan väl löneförhandla? Tala om hur duktig du är!!
Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora
#1 hoppas på kissebäbisar.och krya på dig!!.
Lycka till med löneförhandling
Idag kommer pappa från Stockholm och hälsar på i fem dagar vi ska ha bluesfestival här och det är en jättestor grej, kommer massor av folk gatorna fylls med folk och musik och härlig stämning, kommer bli kanon!!!
Länk till det. Min farbror som tagit bilderna och min pappa jobbar med bluesen han med lite.
http://www.bluesfestival.nu/Bilder.html

Ha en fin dag alla!