Cornish Rex iFokus

Cornish Rex

Etikettallmänt-cornish-rexprat
Läst 543 ggr
Anna77
0

Utenäsan

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Idag har vi varit på picknick med goa äggmackor och kaffe vid vattnet. Självklart var Näsan med och upptäckte världen. Vi gick en ganska lång sväng, han är så otroligt duktig på att gå i koppel!

Igår var vi och hälsade på min sambos systers nya valp, bara 8 veckor.. Näsan var nyfiken och mötet gick helt ok.

Utebilder följer..

Anna77
0

valpen.. visst är den söt!

Anna77
0

Näsan i buren..

Anna77
0

Mina älsklingar!!Kyss

Anna77
0

söt liten valp..

Anna77
0

Han älskar att vara ute, ser fram mot när vi ska köpa villa(så fort vi hittar någon, helst igårFörvånad) Ska bygga en kattrastgård med en gång så missarna kan vara ute med. Skrattande

Anna77
0

Sista bilden för denna gången.

AnneAlva
0

Fina bilder!

---------------------------------------------------

Att leva utan katt är inte att leva.

S*Godreign's Cornish Rex

Anna77
0

Tack så mycket Anne.S !!

AbigailGabble
0

Fina, söta Näsan! Och valpen. Och sambon är ju också söt. Flört

Anna77
0

#9 he he tack tack Abigail_Gabble Skrattande

Lullan1
0

Vilka härliga bilder! Valpen är ju bara helt bedårande Kyss Synd bara att de växer upp till busiga lufsar som skäller, bits och drar in smuts… Räcka ut tungan Fördomar? Nä… inte jag inte… *ler*

Anna77
0

#11 ha ha.. ja jag kommer nog aldrig skaffa hund igen tror jag, det får bli en kisse till istället, även om hundar är söta så kräver de mycket tid och träning (och städning *skrattar*)

RacerDonnans
0

Härliga bilder! Ser fram emot fler underbara rapporter från er sommar!

www.racerdonnans.se. Medhjälpare på Cornish Rex i fokus.

chikan
0

Vad roligt att få se Näsan utomhus. Tror inte jag sett bilder på det innan, hm, men jag kan minnas fel. Fin är han hursomhelst!

Anna77
0

#13 tackar RacerDonnans !!

#14 nja, nä kanske inte men nu ska vi ta med Näsan överallt, han älskar att följa med oss, det är jättekul. Kommer plåga er med massa bilder *he he*

smirik
0

ååååh så valp sugen man blir…och vilka fina bilder på en fin näsan

Aje-T
0

Allra sötaste Näsan med sin marsipannos Kyss

Underbart med villaplanerna, Näsan kommer att bli jättelycklig över en egen uteplats! Tips: köp hönsnät på Lantmännen/Granngården, de har rullar på 50mx1.80, kostade inte särskilt mycket och vi har svaj så katterna har aldrig försökt klättra upp. Så slapp vi bygga överhäng!

Anna77
0

#16 tack tack!

#17 bra tips, kanon! Skrattande